Beoordeeld op 6 september 2019

Hotel is kwalitatief goed. De kamers zijn wat klein, maar de voorzieningen zijn zonder meer goed.Het diner was in een zaaltje (we waren met een groep) Deze ruimte had geen geweldige akoestiek, waardoor het bijzonder lawaaierig was. In het restaurant was dit beter. Hotelkamers liggen buiten hoofdgebouw !

Kamertip: Voorzijde hotel
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 23 maart 2019

Hoewel de buitenkant anders doet vermoeden, is de binnenkant mooi en luxe ingericht. De kamer is van alle gemakken voorzien met een heerlijk bed. De ontvangst bij de receptie was prima. Het eten in het aangrenzende restaurant is goed en niet te duur. Ontbijt is ook goed verzorgd.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 12 oktober 2018 via mobiele applicatie

Een uitstekend hotel met moderne inrichting. Ontvangst was zeer vriendelijk met prima uitleg. S’avonds gegeten in het restaurant waar we een heerlijke kabeljauw met wat groente en aardappeltjes in een oven bereid op hadden. Ontbijt was niet echt uitgebreid en hebben we wel beter gehad maar toch geen klagen. Kortom prima hotel.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 8 augustus 2018 via mobiele applicatie

Hoewel de buitenkant niet de schoonheidsprijs verdient, is de binnenkant nieuw en modern! De kamer is ruim en van alle gemakken voorzien. Heerlijke stortdouche en bedden om lekker in weg te zakken. Perfect geslapen! Het ontbijt is uitgebreid en het personeel is vriendelijk. Mooie uitzichten en een perfecte uitvalsbasis voor het eiland Vatnses of Vermahlid.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 13 juni 2018

Geweldig hotel tussen Reykjavik en Akureyri. Recentelijk helemaal nieuw ingericht. Kamers zijn ruim, bedden perfect en badkamer brandschoon. En dan het uitzicht over de vlaktes en gletsjers...waanzinnig mooi. We werden vriendelijk ontvangen. Diner en ontbijt waren klasse. Aanrader!!

Kamertip: Kamer 410...a room with a vieuw...
Datum van verblijf: juni 2018