“Lekker”
Beoordeling van Crab House Restaurant

Crab House Restaurant
Geclassificeerd als nr. 10 van 192 Restaurants in Duong Dong
1 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dat plastic slabje had echt niet gehoeven maar als je schalen vol kreeft, crab en garnaal wil eten moet je hier zijn. Het restaurant lijkt op een kantine maar dat wordt helemaal goed gemaakt door het eten. Verwacht geen goedkoop diner maar je betaald maar een fractie van de prijs die je in Nederland zou betalen. Wij hebben met vijf personen van twee volle schalen gegeten.

Datum van bezoek: december 2018

18 maart 2018 beoordeeld

Heerlijke krab! Let op: reserveren is aan te bevelen of anders vroeg (rond 18.00 uur) gaan. Tijdens ons verblijf op Phu Quoc gingen wij zonder reservering langs en het Crab House zat vol (goed teken). Daarom direct voor de volgende avond gereserveerd.

Ze zijn afhankelijk van de visvangst: wij kozen voor de kreeft & krab, maar helaas was er die avond geen kreeft. Werd goed opgelost doordat we extra krab kregen! Ontzettend goed eten, echt top! De rekening is aardig veel geld voor Vietnamese begrippen, maar voor omgerekend 50 euro eet je voor 2 personen meer dan genoeg krab van topkwaliteit. Aanrader!

Datum van bezoek: maart 2018
29 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Crab House is echt de moeite!! Heel lekker eten en ze helpen je met het breken van de krab. Enorm goede saus bij de vis. Echt top

Datum van bezoek: november 2017
5 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super heerlijk gegeten. Ruime keuze uit vis garnalen, krab enz.
Alles is daar vers. Met eigenaar gesproken, spreekt Nederlands is Belg. Vraag er een bordje frietjes bij. Zo lekker krijg je ze nergens. Dus Nederlanders ga er gerust heen het gaat goed komen.

Datum van bezoek: mei 2017
28 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was heerlijk! Samen met mijn vriend een voorafje en combo menu gedeeld. Dit was meer dan genoeg voor ons twee en we zijn allebei vrij grote eters. Allemaal goed op smaak!! Echter wel vrij prijzig voor Vietnamese begrippen. We waren ongeveer 40€ kwijt.

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Crab House Restaurant bekeken, bekeken ook

Phu Quoc Island, Kien Giang Province
Phu Quoc Island, Kien Giang Province

In Crab House Restaurant geweest? Deel je ervaringen!