TripAdvisor
Duong Dong
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Goede eerste ervaring met een krabhuis”
Beoordeling van Crab House Restaurant

Crab House Restaurant
Geclassificeerd als nr. 12 van 203 Restaurants in Duong Dong
28 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was heerlijk! Samen met mijn vriend een voorafje en combo menu gedeeld. Dit was meer dan genoeg voor ons twee en we zijn allebei vrij grote eters. Allemaal goed op smaak!! Echter wel vrij prijzig voor Vietnamese begrippen. We waren ongeveer 40€ kwijt.

Datum van bezoek: september 2016

14 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag diner gehad bij the Crab House. Krabkoekjes vooraf genomen, erg smaakvol met o.a. mango en de koekjes zijn zowat geheel van krabvlees!
Daarna als hoofdgerecht combo #2 van het menu met 500 g. Mega garnalen en twee krabben, daarnaast zitten er aardappelen, een broodje en mais bij. Erg, erg smaakvol met een heerlijke saus goed op smaak waar je alles in kunt dippen.
Bediening en eigenaar erg vriendelijk, bediening hielp proactief met ontleden krab (hadden we nog nooit gedaan). Prijs is wat hoger dan gewend in Vietnam maar is het dubbel en dwars waard!

Datum van bezoek: september 2016
15 augustus 2016 beoordeeld

Goed Restaurant, wel duur voor Vietnamese begrippen, maar met z'n vieren een schotel genomen, welke echt heerlijk was. De bediening spreekt goed engels en is zeer vriendelijk. (Op de avond markt kan je ook heerlijk vis/crab eten, maar dit is zeker voor de afwisseling de moeite waard).

Datum van bezoek: juli 2016
14 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk concept en heerlijk eten. Met drie personen de combo 4 gedeeld en het was meer dan genoeg. Het was prijziger dan normaal maar meer dan waard. Verder werd er goed Engels gesproken en de service was snel. Zeker een bezoekje waard tijdens je verblijf op Phu Quoc!

Datum van bezoek: augustus 2016
8 augustus 2016 beoordeeld

Echt heerlijke krab en ander seafood gegeten in crab house vlakbij de nightmarket met erg vriendelijke bediening

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die Crab House Restaurant bekeken, bekeken ook

Phu Quoc Island, Kien Giang Province
Phu Quoc Island, Kien Giang Province

In Crab House Restaurant geweest? Deel je ervaringen!