“Mooie locatie”

Geclassificeerd als nr. 5 van 191 Restaurants in Duong Dong
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
1 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor dit restaurant moet je reserveren. Rond kerstmis is dat lastig, na twee dagen kregen we eindelijk een plekje in de tuin waar je wel makkelijk terecht kan. Op deze avond waren er dan ook maar drie tafels bezet. De locatie is prachtig. De keuze uit de gerechten is goed. Helaas zijn de gerechten toch wat teleurstellend. We hadden een hele goede keuken verwacht zoals in de reviews beschreven maar kregen gewoon redelijke gerechten. De springrolls vielen tegen, de saté was lekker maar niet bijzonder, de vis was goed maar dat hebben we ook beter gekregen op het eiland. Het dessert hebben we maar overgeslagen. Voor de locatie zit je hier goed, voor je diner is het de prijs niet helemaal waard.

Datum van bezoek: december 2018

4 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kregen een mooi plekje uitkijkend op de palmbomen en zee. Livemuziek beneden. Lekkere amuse en brood. We bekeken de menukaart en waren blij verrast. Veel van de reviews gaven aan dat het aan de dure kant was. Deze reviews bleken te kloppen. Wij dachten dat we voor de huiswijn, zo’n 210000 vnd moesten afrekenen, maar dat is er maar 1 op de kaart. De rest van de wijnen zijn veel duurder. We hebben nog nooit 16 euro afgerekend voor maar 1 glas! Ondanks dat we het hadden kunnen lezen, was dit toch een onaangename verrassing. Ook was ons niet duidelijk dat er nog VAT bij kwam en een servicefee. Jammer dat je zelf bepaald als restaurant wat je vindt dat gasten aan de service moeten betalen. Bepaal ik liever zelf. De manager kwam nog even een praatje maken. Maar dit was voordat we de rekening kregen. Hij vroeg ons of alles goed was. We zeiden dat dit zo was en dat we beneden bij de livemuziek nog een drankje wilden doen. We zijn echter teleurgesteld naar huis gegaan. Met name de drank was de prijs niet waard. Ik denk dat als je alle huiswijnen 210000 vnd maakt dat gasten meer drinken, maar dat is mijn mening. Misschien dat ik niet goed heb opgelet, maar dat de prijzen exclusief VAT en servicefee waren, was niet duidelijk en komt niet echt transparant over. Al met al de avond begon goed, maar is niet leuk geeindigd.

Kim

Datum van bezoek: december 2018
3 december 2018 beoordeeld

Vietnamese menu was zeer lekker. Perfecte bediening. De manager is een Duitser, vandaar de perfecte organisatie en bediening. Prijzen zijn dan ook "westers" maar zeker zijn geld waard.

Datum van bezoek: november 2018
17 maart 2018 beoordeeld

dit was bij uitstek het beste restaurant waar we geweest zijn tijdens ons verblijf op Phu Quoc, het eten is iets duurder dan in een doorsnee restaurant maar de kwaliteit is stukken beter.
we hadden ook een zeer goed flesje wijn, en de bediening is ook uitzonderlijk goed en vriendelijk.
Dit is zeker een aanrader als u op Phu Quoc verblijft , maar wel even reserveren.

Datum van bezoek: maart 2018
Jean Pierre G, General Manager van The Pepper Tree Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2018

Beste knoldive,

Hartelijk dank voor het schrijven van een review van uw recente dineer ervaring.

Het doet ons zeer deugd om te lezen dat wij u een fijne ervaring hebben kunnen leveren met een goed wijntje.

Wij waarderen uw aanbeveling en hopen dat wij in de toekomst de mogelijkheid hebben om u nogmaals te ontvangen.

Met vriendelijke groet

Het Pepper Tree restaurant team.

16 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Pepper tree staat op TA zeer goed aangeschreven dus onze verwachtingen waren hoog. Te hoog bleek achteraf. Het restaurant zit op een zeer mooie locatie in een schitterende tuin. Het pand zelf is ook mooi. Bediening is netjes en spreekt redelijk Engels. Wij namen het Vietnamese menu van 3 gangen en dit viel eerlijk gezegd tegen. De smaken waren niet super, de gekozen ingrediënten getuigden niet van spanning en de opmaak was ook simpel. De soep uit ons menu was bijvoorbeeld echt te simpel voor de prijs die er voor gevraagd werd. Daarnaast is het aanslaan van een simpel biertje voor 3x zoveel als bij een ander ook niet nodig. Gisteren aten wij voor grof minder geld bij Itaca en was onze belevening en smaaksensatie echt beter.

Datum van bezoek: oktober 2016
Jean Pierre G, General Manager van The Pepper Tree Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2016

Geachte Stijn V,

Laat ik beginnen met u te bedanken voor het kiezen van de Pepper Tree en voor het nemen de tijd om uw commentaar te posten voor de reizende gemeenschap. Je hebt helemaal gelijk als hij zegt dat we hebben een uitstekende reputatie op de Trip Advisor uit ons verleden diners dat is de reden waarom ik was geschokt om te lezen van uw teleurstelling met de Vietnamese menu. Restaurants geconfronteerd met een aantal kosten die de meeste gasten niet te beschouwen als onderdeel van de prijs van de maaltijd. Er zijn veel medewerkers die betrokken zijn bij het hele proces van de FnB afdeling om The Peppertree maken tot wat het is beroemd om is. De middelbare school student die de magnetron of kleine BBQ in een plaatselijk restaurant loopt niet hetzelfde loon te eisen als een ervaren chef-kok met een culinaire graad. De ingrediënten voor elk gerecht te vergaren om veel verder dan wat een lokaal restaurant dient te bezitten. Bijvoorbeeld, zult u zien dat zowat elk gerecht heeft zo veel processen, technieken en ingrediënten die verder gaan in een a la carte cursus typisch hoofd. Zodra deze factoren rekening wordt gehouden, dan is de prijs van het diner wordt begrijpelijker. Het bevorderen van dit soort kennis kan alleen maar helpen toekomstige reizigers te realiseren die betrokken zijn bij dergelijke operaties om teleurstelling te voorkomen kosten. Ik onderzocht dit geval met onze restaurant manager en het werd bevestigd dat er geen klachten zijn ontvangen. Als uw ontevredenheid bewust voor ons was gemaakt, zouden we natuurlijk in staat zijn geweest om de situatie op de avond te verhelpen geweest. Wij hopen dat u ons een kans om onze waarde te bewijzen moet je jezelf ooit in Phu Quoc weer zal geven.

Vriendelijke groeten,
Ian Ó Broin
Director of Guest Experience
MGallery by Sofitel - La Veranda Resort - Phu Quoc

Reizigers die The Pepper Tree Restaurant bekeken, bekeken ook

Phu Quoc Island, Kien Giang Province
An Thoi, Phu Quoc Island

In The Pepper Tree Restaurant geweest? Deel je ervaringen!