“Lekkere burgers! ”

Keukens: Amerikaans, Bar
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
22 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je betaald een flink bedrag voor een burger. Maar het is dan wel de lekkerste burger die we tot nu toe hebben gegeten in Vietnam.

De aankleding en sfeer is goed met fijne speciaal biertjes!

Datum van bezoek: april 2019

15 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke burger op, goed belegd en lekkere saus. Bediening is vriendelijk en er wordt speciaalbier geserveerd. Wij hebben genoten van een Leffe blond, lekker na al dat Aziatisch bier

Datum van bezoek: januari 2019
9 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant ligt super gezellig in een rustig zijstraatje van de hoofdstraat. Heerlijke gerechten, onder andere prima Hamburgers. Voor wie weer eens wat anders wilt eten als Aziatisch/Vietnamees. Keurige nette bediening met uiteraard Bier van de tap.

Datum van bezoek: december 2018
24 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De Californication burger besteld en hier erg van genoten. Als je even een break wilt van alle rijst en noedel gerechten dan is dit the place to be. Wij vonden zelf de wedges wel wat droger maar ach, wat maakt het uit met zo’n burger.

Datum van bezoek: december 2018
23 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top burgers en goed belegd. Heb de californication gehad met avocado. Super lekker. Je kunt ook wedges erbij krijgen, ook erg lekker en goed gekruid. Je weet zeker dat je goed gegeten hebt als je hier naartoe gaat.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Winston's Burgers & Beer bekeken, bekeken ook

Duong Dong, Phu Quoc Island

Phu Quoc Island, Kien Giang Province

In Winston's Burgers & Beer geweest? Deel je ervaringen!