TripAdvisor

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
21 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn te voet vanaf onze verblijfplaats Edoné naar dit restaurant gestapt. Echt een zotte wandeling, je moet op een moment door een weliswaar droge rivierbedding stappen! De weg heen en terug was al een avontuur op zich! Het terras van het restaurant was supergezellig en het eten was zeer lekker. Hier moet je toch wel es gaan eten als je in de buurt bent.

Datum van bezoek: juli 2019

2 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een mooi ambiance en top eten. 2x gegeten en de antipasti is top. Jammer dat personeel geen Engels spreekt maar dat doet niet af aan het totaal.

Datum van bezoek: juni 2019
6 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond hier met mijn vriendin gegeten en wat was dit een feest! Als je van echt Italiaans eten houdt en een fijne atmosfeer zoekt ben je hier aan het juiste adres. Wij namen het uitgebreide menu met een proeverij van antipasti en dit begon al perfect daarna macaroni alla norma en ook dit was zalig. Omdat dat alles nog niet genoeg was kregen we nog een mooie mixed grill en puur omdat we al vrij vol zaten kregen we dit niet op. Hierna krijg je ook nog een licht dessert en bij het menu ook nog een drankje. En dit alles voor een zeer schappelijke prijs. Ik kan dit restaurant echt de liefhebbers van de Italiaanse keuken aanraden!! Doen!!!

Datum van bezoek: mei 2019
11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is even zoeken. Langs de rivierbedding naar beneden. Bordjes volgen. Gastvrij ontvangen. Uitleg over de kaart. We hebben hier 3 keer gegeten en elke keer weer gastvrij ontvangen. Het eten is perfect. Heb je een allergie geen probleem. We hebben de starters genomen..12 heerlijke hapjes. Verse ingrediënten, goede smaak verhouding. De macaroni is geweldig..eigenlijk alles wat je bestelt. Het limoenenijs is goddelijk. Zeker de moeite waard. De prijs is prima..je krijgt waar voor je geld.

Datum van bezoek: augustus 2018
2 juli 2018 beoordeeld

Dit restaurant ligt een stukje van de doorgaande weg maar wordt goed aangegeven met bordjes.
Het is zeker de moeite waard om er te gaan eten. Uitgebreide menu kaart en de 'Sicilian Starter' is een aanbeveling!
Buiten wordt het vlees en vis op de grill bereidt.
Er komen ook veel Sicilianen eten, is ons opgevallen.
We hebben er heerlijk gegeten, en het is er gezellig zitten op een soort pleintje onder een boom.
Je kan er zowel binnen als buiten zitten. En er is een speeltuintje voor de kleintjes

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Uliveto bekeken, bekeken ook

Gaggi, Province of Messina
Graniti, Province of Messina

Taormina, Province of Messina
Francavilla di Sicilia, Province of Messina

In Uliveto geweest? Deel je ervaringen!