TripAdvisor

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond hier met mijn vriendin gegeten en wat was dit een feest! Als je van echt Italiaans eten houdt en een fijne atmosfeer zoekt ben je hier aan het juiste adres. Wij namen het uitgebreide menu met een proeverij van antipasti en dit begon al perfect daarna macaroni alla norma en ook dit was zalig. Omdat dat alles nog niet genoeg was kregen we nog een mooie mixed grill en puur omdat we al vrij vol zaten kregen we dit niet op. Hierna krijg je ook nog een licht dessert en bij het menu ook nog een drankje. En dit alles voor een zeer schappelijke prijs. Ik kan dit restaurant echt de liefhebbers van de Italiaanse keuken aanraden!! Doen!!!

Datum van bezoek: mei 2019

11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is even zoeken. Langs de rivierbedding naar beneden. Bordjes volgen. Gastvrij ontvangen. Uitleg over de kaart. We hebben hier 3 keer gegeten en elke keer weer gastvrij ontvangen. Het eten is perfect. Heb je een allergie geen probleem. We hebben de starters genomen..12 heerlijke hapjes. Verse ingrediënten, goede smaak verhouding. De macaroni is geweldig..eigenlijk alles wat je bestelt. Het limoenenijs is goddelijk. Zeker de moeite waard. De prijs is prima..je krijgt waar voor je geld.

Datum van bezoek: augustus 2018
2 juli 2018 beoordeeld

Dit restaurant ligt een stukje van de doorgaande weg maar wordt goed aangegeven met bordjes.
Het is zeker de moeite waard om er te gaan eten. Uitgebreide menu kaart en de 'Sicilian Starter' is een aanbeveling!
Buiten wordt het vlees en vis op de grill bereidt.
Er komen ook veel Sicilianen eten, is ons opgevallen.
We hebben er heerlijk gegeten, en het is er gezellig zitten op een soort pleintje onder een boom.
Je kan er zowel binnen als buiten zitten. En er is een speeltuintje voor de kleintjes

Datum van bezoek: juni 2018
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader als je in Agriturismo Edone verblijft. Dit restaurant ligt op 12 minuten loopafstand en biedt heerlijke gerechten voor een prima prijs. Een menu met Antipasti, Secondi (vlees) en Dolce met wijn en water was €23. Zeer smakelijk en uitgebreide Antipasti en het vlees van het hoofdgerecht was erg goed en gevarieerd.

Datum van bezoek: mei 2018
28 maart 2018 beoordeeld

Met de Fiat 500 over een bijna off road route (het is te doen :-) ) kwamen wij uit, op een verscholen maar erg verzorgd stukje terrein van Restaurant Uliveto. Entree is een mooi aangelegde tuin. Het restaurant en serre netjes ingericht en van deze tijd. Het welkom was een warme douche van gastheer en gastvrouw. Kregen een rondje uitleg sinaasappelgaard, en als cadeautje ook vruchten mee, een paar sinaasappelen en een enorme Cedro (vrucht van de sucade boom) Daarna aan tafel. Alles was erg smakelijk en met zorg gemaakt. Helaas alleen foto's van het voorgerecht. Aan het eind nog een drankje van het huis, mandarijnenlikeur. Erg attente eigenaren. De sfeer is heel gemoedelijk, het interieur chique maar de prijzen zijn goed, gemiddeld. Daarom waardering prijs onder "middenklasse". Wij vinden het een echte aanrader.

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Uliveto bekeken, bekeken ook

Gaggi, Province of Messina
Graniti, Province of Messina

Taormina, Province of Messina
Francavilla di Sicilia, Province of Messina

In Uliveto geweest? Deel je ervaringen!