“Warm welkom, heerlijk gegeten”
Beoordeling van Uliveto

Uliveto
Geclassificeerd als nr. 1 van 9 Restaurants in Graniti
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
28 maart 2018 beoordeeld

Met de Fiat 500 over een bijna off road route (het is te doen :-) ) kwamen wij uit, op een verscholen maar erg verzorgd stukje terrein van Restaurant Uliveto. Entree is een mooi aangelegde tuin. Het restaurant en serre netjes ingericht en van deze tijd. Het welkom was een warme douche van gastheer en gastvrouw. Kregen een rondje uitleg sinaasappelgaard, en als cadeautje ook vruchten mee, een paar sinaasappelen en een enorme Cedro (vrucht van de sucade boom) Daarna aan tafel. Alles was erg smakelijk en met zorg gemaakt. Helaas alleen foto's van het voorgerecht. Aan het eind nog een drankje van het huis, mandarijnenlikeur. Erg attente eigenaren. De sfeer is heel gemoedelijk, het interieur chique maar de prijzen zijn goed, gemiddeld. Daarom waardering prijs onder "middenklasse". Wij vinden het een echte aanrader.

Datum van bezoek: maart 2018

28 september 2017 beoordeeld

Wij hebben hier een prima lunch gehad. Niet helemaal volgens de (hoge) verwachtingen nav eerdere reviews (Nr 1 van Graniti?), maar op zich goed genoeg. Het restaurant ligt iets verder van de hoofdweg af. Ruime parkeergelegenheid. Mooi terras.

27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie en erg vriendelijke bediening. Het eten is smaakvol en vooral de anti pasti is super met veel kleine gerechtjes. Prijs/kwaliteit is top!

21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In een week tijd dit restaurant 3 keer bezocht,het was iedere keer weer heerlijk,hadden wel na ons derde bezoek een drankje van het huis verwacht, dit was het enige dat ons is tegengevallen.

19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van de gastheer van ons b&b zijn we hier gaan eten. Was eerst wel even zoeken in het donker maar na een lang zandweggetje kom je aan bij een mooie locatie.
De bediening was ontzettend vriendelijk. De sicilianen komen er zelf ook eten. Niet voor 8 uur zijn anders zit je er alleen.
De antipasta was geweldig net zoals de homemade pasta. De mixgrill was ook erg lekker die wordt buiten op de bbq gebakken. Prijs kwaliteit ook erg goed.
We zijn hier 2x wezen eten dus dat wil wel wat zeggen.
Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Uliveto bekeken, bekeken ook

Gaggi, Province of Messina
Graniti, Province of Messina

Taormina, Province of Messina
Francavilla di Sicilia, Province of Messina

In Uliveto geweest? Deel je ervaringen!