18 juni 2017 beoordeeld

Mooi gelegen hotel in Hastings, direct aan de kust. Vriendelijk personeel en goed eten. Centrum is 20min wandelen langs het strand. Mooie kamer. aantal parkeerplaatsen leek beperkt maar aangezien ik gelijk bij aankomst een plek had hier verder niet op gelet

• Verbleef: juni 2017, reisde alleen
18 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Typisch Engels hotel, victoriaans ingericht. Wij hadden een grote kamer. Zeer goed en uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Parkeren kan voor het hotel op straat en is gratis. Er liggen een paar goede restaurants in de buurt.

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
12 september 2015 beoordeeld

Dit is een aardig hotel aan de boulevard in Hastings. Vooral de buitenkant van het hotel ziet er goed uit.
De kamers zijn aardig, alleen vreselijk warm, en toen wij er waren was het buiten zo n 15 graden, maar binnen erg warm.
Als je de ramen openzet, hoor je de zee en helaas s'ochtends de weg. De badkamer is netjes. Er is geen ijskastje op de kamer.
Het parkeren is goed te doen in de buurt.
Het centrum is ver, ongeveer een half uur tot 40 minuten lopen, dat viel ons wel tegen.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
28 oktober 2014 beoordeeld

• Verbleef: oktober 2014, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western GB
royalvichotel, Front Office Manager van Royal Victoria Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 november 2014

5 oktober 2013 beoordeeld

Locatie aan de kust. Goed bereikbaar en gemakkelijk parkeren. Ontvangst prima. Vriendelijke medewerkers. Oud hotel en inrichting van weleer. Kamers zijn groot maar de bedden wat krakkemikkig. Voor de rest prima.

• Verbleef: oktober 2013, reisde met een partner