Opslaan

vanaf 70,23 US$
vanaf 64,26 US$
vanaf 97,79 US$
Beoordeeld op 8 augustus 2019 via mobiele applicatie

Op een zeer mooie locatie liggen deze zoutpannen. Je mag ze niet betreden, maar desalniettemin kan je er mooie foto’s maken. Is ook een klein zout winkeltje aanwezig op/in de heuvel.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 23 juni 2019

Een bijzondere plek ,na een bezoek in december een gans andere beleving van dit mooie gebied.Nu was er zout te koop van de jubuleum vierende zoutwinner 50 jaar !

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 20 juni 2019

Reisboekjes hemelden dit op en voor ons wat egen gevallen. Zoutpannen, niet veel aan te zien, de meeste nogal uitgedroogd. Lokatie zelf de moeite.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 20 juli 2018

Wist niet goed wat te verwachten van deze Salt Pans. We zagen veel, er was wat uitleg aan de borden naast de weg, echter werden we door 2 verschillende eigenaren zeer aangenaam te woord gestaan. Ze gaven beide hun filosofie en uitleg rond het winnen van zout. Zeer uitgebreid en vol passie was hun uitleg. Van 1 van de 2 heren mochten we ook tussen de Pans lopen om van dichtbij te zien hoe het in zijn werk gaat. We mochten zelf in zijn opslagplaats rondkijken. Zeker eens de moeite waard, zeker voor liefhebbers van de keuken.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 19 juni 2018

Deze plek is bijzonder mooi ben er verschillende keren geweest soms word er nog echt zout gewonnen echter dit is de laatse generatie want dan stopt het de beste man die het nu nog doet heeft geen opvolgers meer. Neem wat zout (als hij er is ) mee naar huis heeft een erg goede smaak.
Verder is de omgeving indrukwekkend ook leuk om te zwemmen, snorkelen of duiken. Heb hier een aantal keren gedoken en de laatste keer onder water met een Sepia gespeeld erg indrukewekkend.

Datum van activiteit: maart 2018