“Puur Italiaans genieten met top gastheerschap.”
Beoordeling van Locanda delle stelle

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een uitgebreide kaart met pure eigentijdse heerlijke Italiaanse gerechten. We kregen zelfs een kleine mini wijn proeverij. En dan t gastheerschap. Je komt binnen en voelt gelijk als thuis komen. Kortom TOP TOP TOP. Wel vooraf reserveren.

Datum van bezoek: augustus 2021

25 juli 2019 beoordeeld

Aanrader. Heel uitgebreide menukaart met originele gerechten. Mooie presentatie. Zonder ons als referentie te willen opwerpen mogen we stellen dat dit één van de lekkerste eetgelegenheden was tijdens onze reis. Eerlijke prijs.

Datum van bezoek: juli 2019
14 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het reuze gezellige terrasje werden we welkom geheten door de superaardige serveerster. Ook de kok hielp in de bediening, een leuk team! Het eten was perfect, en de witte wijn verrukkelijk!

Een echte topper!

Datum van bezoek: september 2016
28 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het tweede jaar achter elkaar hier gegeten en elke keer heel goed. De bediening is zeer vriendelijk en goed. Af en toe springt de chefkok bij die altijd een goed humeur heeft. De sfeer is ongedwongen en het eten is erg lekker. De toetjes zijn misschien iets te zoet maar wel origineel gemaakt en geserveerd. Absolute aanrader voor lunch en diner.

Datum van bezoek: juli 2016
13 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een mooie locatie (we zaten op het terras, vlakbij het restaurant zelf) genoten van een heerlijke maaltijd, antipasta in dit geval. Het toetje was meesterlijk!

De bediening was zeer vriendelijk. Het restaurant ademt een mooie sfeer uit. Is mooi ingericht en heeft een mooie open keuken.

Reizigers die Locanda delle stelle bekeken, bekeken ook

Suvereto, Province of Livorno

In Locanda delle stelle geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.