Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Venture053437825023
Westerlo, België

Heerlijk

4,0 van 5 bollen15 sep 2023 beoordeeld
Zeer goed hotel : goede kwaliteit van het eten; zeer vriendelijk, professioneel en gemotiveerd personeel; goede locatie; veilig gevoel; ligbedden aan het zwembad en topper/matras op het bed zijn wel aan vervanging toe. Het is een groot hotel, eerder casual, waar ook veel gezinnen met kinderen verblijven.
Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Fayna Rodriguez, Owner van Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 16 sep 2023
Dear Venture053437825023,

First of all, we would like to thank you for choosing Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán to enjoy your holiday and for the time taken to write and send us your feedback.

It is a pleasure to read that you have enjoyed most of our features and services and that we were able to meet your expectations.

We look forward to welcoming you back again soon.

Kind regards,

Fayna Rodriguez
Guest Relations

Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
€ 232
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • Priceline
  • Booking.com
    € 232
  • Hotels.com
    € 232
8.8 km van Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria
Gratis wifi
Gratis parkeren
€ 35
€ 34
Volledig restitueerbaar
  • Hotels.com
  • Booking.com
  • Expedia.com
    € 34
0.4 km van Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria
Gratis wifi
€ 90
Volledig restitueerbaar
  • Hotels.com
  • Booking.com
  • Priceline
5.6 km van Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria
Gratis wifi
Zwembad
  • Hotels.com
  • Expedia.com
    € 201
  • Priceline
0.4 km van Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria
Gratis parkeren
Aan het strand
  • Hotels.com
  • Expedia.com
    € 155
  • Priceline
0.2 km van Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria
Gratis parkeren
Zwembad
Word beloond met One Key
  • Hotels.com
  • Booking.com
  • Priceline
3.7 km van Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria
Gratis wifi
Gratis parkeren
Word beloond met One Key
  • Priceline
  • ZenHotels.com
    € 152
  • Algotels
3.8 km van Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria
Zwembad
Aan het strand
Go to your Happy Price
  • Hotels.com
  • Booking.com
  • eDreams
2.2 km van Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria
Zwembad
Fitnesscentrum
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • ZenHotels.com
    € 128
  • Priceline
7.9 km van Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria
Gratis parkeren
Zwembad
Meer hotels in Mogan bekijken
Beoordelingen (4.066)
Beoordelingen filteren
4.066 resultaten
Waardering van reizigers
2.449
1.079
335
128
75
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
2.449
1.079
335
128
75
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 4.066 beoordelingen
Beoordeeld op 29 augustus 2023 via mobiele applicatie

Wij waren echt verheugd om naar Radisson blu resort te gaan. Radisson , alleen de naam al, topklasse hotel. Echter wij moeten eerlijk bekennen qua prijs kwaliteit scoort het hotel net een voldoende.
Je merkt toch een beetje aan alles dat het hotel achterstallig onderhoud heeft. Het zwembad daar ontbreken veelvuldig tegeltjes op de bodem. Kwaliteit zwemwater is goed. Bubbelbad in het zwembad is top. Ontbijt daar mis ik echt de versgebakken broodjes. Misschien heb ik deze wel gemist. Voor de rest is het ook goed. Opbouw van het hotel vind ik wel zakelijk. Mis toch wel een beetje een gezellig karakter. Kamer is oké. Bed ligt een beetje door. Kussens zonder sloop dat moet je niet zien. Vlekken van kwijl. Bah. Een opfris beurt heeft deze wel nodig. Wat ik het naarste vond waren de mieren in de kamer. Heb hiervoor zelfs een spuitbus voor moeten aanschaffen, wat niet hielp. Ze kwamen steeds terug. Voor de rest is het toch een mooie vakantie geweest.

Kamertip: Heb je boodschappen nodig op nog geen 100 meter zit Dino.
Datum van verblijf: augustus 2023
Reistype: Reisde met familie
Bedank SuusenGeorge
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Cristian Betancor, Sales van Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2023
Google-vertaling

We appreciate your honest feedback regarding your stay at our Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán. We apologize that your experience didn't entirely meet your expectations, and we take your comments seriously as we continually strive to improve our offerings.

While we're glad you enjoyed the quality of the swimming pool water and the top-notch bubble bath, we're sorry to hear that you noticed signs of maintenance backlog in certain areas of the property. We understand the importance of maintaining our facilities to the highest standard and will certainly take your feedback into consideration.

Thank you for your input on the breakfast experience. Your feedback about missing freshly baked bread is noted.

Your point about the bed comfort, pillows, and room cleanliness is well taken, and we apologize for any inconvenience caused. Rest assured, we take your concerns seriously and will use them to make improvements where necessary. We kindly inform you that we have a pillow menu available for our customers, please always contact our staff and they will assist you in all your needs during your stay.

We apologize for any inconvenience caused by the presence of insects. Due to the climate of the island despite our pest control measures there may exist on occasion.
We hope to welcome you again and provide you with an improved and more satisfying stay.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 mei 2023

We zijn hier 3 nachten geweest. Het familiegedeelte is goed ingericht voor jongere kinderen. Het eten wordt snel geserveerd. Er was een kids club aanwezig met vriendelijke dames.
Kamers waren schoon, praktisch en leuk aangekleed.

Datum van verblijf: mei 2023
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank chantal0ut
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Cristian Betancor, Sales van Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2023
Google-vertaling

First of all, we would like to express our sincerest gratitude that you have chosen our hotel and also for sharing your opinion.
We are extremely pleased that you liked our hotel and that you enjoyed your stay with your family. We appreciate your kind words regarding the food, kids club, family area and cleanliness ; we will share your comments with the whole team as guests like you make us very proud to work at the hotel and give us motivation to keep going and improving.

It is always a pleasure to receive such positive comments. Your satisfaction is our best award.

We cannot wait to welcome you again at Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria, Mogán.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 augustus 2022

Heerlijke vakantie gehad met ons gezin. We waren hier voor de 4e keer dus dat zegt genoeg. :)
Fijne plek om te relaxen, kinderen kunnen lekker zwemmen bij het springkussen. Eten is goed en de ligging is ook top.
Groot pluspunt is dat de vroege handdoekleggers niet wordt getolereerd en deze handdoeken/tassen worden weggehaald.
Enige minpunt was de trage Wifi.
Wij zouden er volgend jaar zo weer heen gaan.

Datum van verblijf: juli 2022
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Aspanje
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Cristian Betancor, Sales van Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2022
Google-vertaling

Thank you very much for your positive feedback. We are glad that you enjoyed your holiday at our hotel with your family. And we are very happy to hear that you have already stayed with us 4 times and would like to come back again.

Thank you also for all the positive comments about our food and location. We are happy to hear that the little ones also enjoyed the bouncy castles.

We look forward to welcoming you back to our resort in the near future.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 augustus 2022

Dit hotel overtrof al onze verwachtingen. We zijn een familie met 3 kinderen (12, 14 en 16) dus het vinden van een geschikt hotel voor iedereen is een uitdaging an sich. De bediening in dit hotel is top, iedereen is even vriendelijk en behulpzaam.
De rustige zone is een echt pluspunt, zowel het ontbijt als het diner waren heel verzorgd en gevarieerd.
Het hotel is wel een eindje rijden van de luchthaven, maar dat is het zeker wel waard.

Datum van verblijf: juli 2022
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank bb52022
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Cristian Betancor, Sales van Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2022
Google-vertaling

Thank you very much for choosinh Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán. We are very pleased that we exceeded your expectations and that you had an enjoyable holiday with your family. We thank you for your comments about our buffet, breakfast and dinner.

We also thank you for the special mention of our quiet area and our staff. They truly go out of their way to make sure that all our guests have a memorable experience.

It will be a pleasure to see you again soon.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 juni 2022

Ale het personeel is super vriendelijk van receptie tot restaurant, van schoonmakers tot tuinman!
Opvallend is dat alle receptionisten allen zeer veel talen spreken! Daar mankeert het nog wel eens aan bij sommige hotel ketens! Restaurant medewerkers stuk voor stuk allen super vriendelijk, iedere dag weer!

Datum van verblijf: mei 2022
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank raym0ndsim0ns
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Fayna Rodriguez, Owner van Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2022
Google-vertaling

Dear raym0ndsim0ns,

Thank you very much for having chosen our hotel for your stay.

We are very happy to know that you had such a good time with us and we are especially glad about your positive valuation of reception and restaurant staff.

We do hope to welcome you back to the hotel soon.

Best regards,
Fayna Rodriguez
Guest Relations
Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken