“Hartstikke leuk restaurant ”
Beoordeling van La Tasquita

La Tasquita
Geclassificeerd als nr. 8 van 28 Restaurants in Tazacorte
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben in onze vakantie ook dit jaar een viertal keer gegeten bij La Tasquita. Eenvoudig maar heerlijk klaargemaakt door de kokkin. Da tapas zijn gevarieerder en bijzonderder dan de raciones. Witte wijn is erg lekker, voor de rode kun je beter een fles uitkiezen. Voortreffelijke bediening, prachtig uitzicht over bananenplantages op de ondergaande zon.

Datum van bezoek: maart 2020

15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Raar, maar in 5 maal La Palma nog nooit hier gegeten. Resto ziet er typisch uit, authentiek, met een mooi uitzicht over de bananenplantages en de ondergaande zon. Hadden gekozen voor papas con mojo om mee te starten en een vruchten yoghurt salade beiebwaren heerlijk. Daarna octopus galliego style, echt super! En ook de bloedworst in een bedje van ei en prei was fenomenaal.. een tonica en een ,halve liter witte wijn. En vervolgens nog aan het eind twee lekkere barraquitos con licor. Net iets meer dan 40€ buikjes vol, heerlijk gegeten en gezten en op een prettige wijze bediend!

Datum van bezoek: augustus 2018
17 april 2018 beoordeeld

niet slecht, maar zeker betere alternatieven te vinden in de nabije omgeving, wel een fijne plek om te zitten, mooi uitzicht!

Datum van bezoek: april 2018
4 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben wij hier ontzettend leuk en gezellig gegeten.
Uitzicht over de bananenplantages en daarachter de zee.

Ik had 'Huevos Rotos' een gerecht met; ei, patat, pepers bacon en ham. Werd erg leuk opgediend in een wokpannetje & smaakte erg goed!

Mijn vriend had 'Flamenquines' een gerecht met kip en ham opgerold met een krokant laagje. Ook erg lekker maar.. hij zat nog niet vol!

Oftewel gerecht nummer 3 'Papas Locas' een bord met patat, kip, draadjesvlees, worst, ketchup, mosterd en een heleboel kaas.
Nou, hij zat vervolgens goed vol!

Één ober verzorgd alle tafels & is erg snel. Hij wil het iedereen naar zijn zin maken. Complimenten!!

Erg jammer dat we hier de laatste avond van onze vakantie zijn geweest want we hadden hier graag vaker langs willen komen.

Datum van bezoek: juli 2017
11 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening zeer vriendelijk, eten uitstekend prijs/kwaliteit 9,5.
We gaan morgen weer. Ligt onder de promenade van Tazacorte, super uitzicht op zonsondergang.

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die La Tasquita bekeken, bekeken ook

In La Tasquita geweest? Deel je ervaringen!