303 US$
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
303 US$
250 US$
BESPAAR 53 US$
Expedia.com301 US$
Priceline303 US$
eDreams303 US$
Beoordeeld op 8 april 2019

Hét adres als je volledig in de watten wilt worden gelegd. Een luxe, tropische sfeer alsof je in een resort in Azië bent. Een voorrecht om rond te mogen dwalen tussen de prachtigste kunst en kostbaar antiek. Meer dan uitstekende keuken, meer dan prettig personeel. Heerlijk zwembad + een heet bubbelbad. Binnen twee minuten loop je naar het centrum van Tazacorte met z'n terrassen. Binnen vijf minuten rijd je naar de strandjes, de jachthaven en de boulevard van Puerto de Tazacorte, dat je trouwens ook via een wandelpad kan bereiken, in een halfuurtje. Hier kun je je ook vergapen aan de megalomane nieuwe betonnen cruisehaven, die er nogal stilletjes bijligt maar perfect is voor bijzondere foto's.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 17 februari 2019

Deze leuke haciënda, geeft alles weer zoals het vroeger moet geweest zijn. De service is zeer goed, ongeacht dat we 3 keren hebben moeten vragen naar een werkende TV, maar gezien de andere uitdagingen was dit niet nodig.
De rust, de ligging, de service zijn zeker de moeite geweest.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 6 mei 2018

In april 2018 logeerde ik acht dagen in Hotel Hacienda de Abajo in Tazacorte.
Het was een fantastische week.Het hotelpersoneel is hartelijk en staat direkt voor je klaar bij vragen of problemen. Ik meldde, dat mijn safe defekt was en snel kwam een monteur het repareren.
De kok verdient veel lof, want hij kookt niet alleen op hoog niveau, maar hij kon de gerechten aan mijn moeilijk dieet aanpassen. De maaltijden smaken heerlijk en worden als een kunstwerk gedecoreerd. Vaak met frisse bloemen. Het ontbijt biedt veel keus en is eveneen zeer goed.
De hotelkamer is ruim en brandschoon. Intens genoten heb ik van de grote tuin. Een afwisselende beplanting van palmen, struiken en bloemen in verschillende hoogtes,die woekert tot het terras van de parterrekamers. Men zit beschut in de zon of schaduw. Ik zag grote bonte vlinders zweven, hagedissen en de vogels zongen (april!) uitbundig. Eens kom ik hopelijk terug, want in dit hotel wordt men verwend. Bovendien heb ik heimwee naar de tuin.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 28 juni 2016

We werden zeer gastvrij ontvangen met een glaasje prosecco. Bij binnenkomst kijk je al je ogen uit. Overal prachtige kroonluchters, antiek meubilair en schilderijen. De slaapkamers zijn ook zo ingericht. Werkelijk schitterend. Twee antiek gedecoreerde bedden, zogenaamde twijfelaars, dat was wel een beetje ongezellig slapen. Na een dag toeren, wandelen etc., kan je in de tuin, bij het zwembad, heerlijk vertoeven. In het restaurant kan je goed eten, er worden zeer smakelijke gerechten geserveerd. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk.

Kamertip: kamers begane grond en met balkon hebben mooier uitzicht.
Datum van verblijf: mei 2016
HotelHaciendaDeAbajo, Gerente van Hotel Hacienda De Abajo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2016

Dear guest,

We thank you very much for choosing our hotel for your stay on La Palma and share your positive opinion on Tripadvisor.

In behalf of all the team of the Hotel Hacienda de Abajo, we would be delighted to welcome you back in a near future.

With best and sunny regards from La Palma, la Isla Bonita

Hotel Hacienda de Abajo
The charming hotel in the Canaries

Beoordeeld op 25 april 2016

Zeer mooi kleinschalig hotel , zeer rustig gelegen . Prachtige tuin , ik waande me in Thailand . Na lange uitstappen om het mooie eiland La Palma te bezoeken , kwamen we steeds tot rust aan het zwembad dat door een prachtige tuin omgeven was . De kamers waren allen zeer mooi ingericht met verschillende echte kunstschatten . Ook het restaurant verdiende een pluim . Elke morgen konden we gezellig buiten ontbijten .
Voor ons Belgen was er nog een extra daar er een Vlaming ober was . Al het personeel was zeer professioneel en heel vriendelijk . Ik zeg geen vaarwel maar tot volgende maal ....

Datum van verblijf: april 2016
HotelHaciendaDeAbajo, Gerente van Hotel Hacienda De Abajo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 april 2016

Dear guest,

We thank you very much for choosing our hotel for your stay on La Palma and are very pleased to read your positive opinion.

In behalf of all the team of the Hotel Hacienda de Abajo, we would be delighted to welcome you back with us and make sure your stay is not only extraordinary, but perfect in our care.

With best and sunny regards from La Palma, la Isla Bonita.

Hotel Hacienda de Abajo
The charming hotel in the Canaries