Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels.com
Priceline
ZenHotels.com
getaroom.com
Expedia.com
alle 18 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (6.821)
Beoordelingen filteren
6.821 resultaten
Waardering van reizigers
3.492
2.332
712
170
115
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
3.492
2.332
712
170
115
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 6.821 beoordelingen
Beoordeeld op 25 november 2019

wij waren met een tennisreis mee. in het restaurant een stugge ontvangst en te weinig personeel voor het afruimen van de tafels. Bij de bar wachtrijen en onvriendelijke personeelsleden. 1 minuut voor de tennisles ging de baan open en precies op tijd erna weer op slot. vrij spelen was er niet bij als je niet eerst naar de receptie ging om een baan extra te huren. wel schone handdoeken maar geen verschoning van het bed in deze week.

Kamertip: boek een kamer met uitzicht op zee. anders kijk je naar het balkon van de overburen.
Datum van verblijf: november 2019
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Paul K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
lpprincess, Manager van La Palma & Teneguía Princess Vital & Fitness, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 november 2019
Google-vertaling

Dear Paul K,
First of all we want to apologise for not having been able to meet the expectations you put on our hotel.
Regarding queues in the restaurant, choosing the correct time to eat is important to avoid busy times and the usual push and shove.
We regret that the service of our staff has not been to your liking, since they strive to offer the best quality.
The schedule of your tennis lessons were reserved for the group, if it seemed you a short time, you should have talked to your group leader. Outside these hours you had to make a reservation at the reception and it would be an extra cost.
As part of our on-going Energy & Water Conservation Policy, we ask that you assist us in helping protect the planet. If you wished for the bedding to be changed, You just had to put the poster board on your pillow.
Hope to see you again at the hotel.
Kind Regards,
The Management.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 september 2019

Kamer met zeezicht gevraagd en dit was in orde.
Zwembaden hier en daar beschadigd en vooral de douches aan zwembaden waren niet in orde.Oftewel werkten ze niet oftewel was de betegeling stuk. Voorts was de kwaliteit van het water best oké. We arriveerden op 30 augustus en toen was alles rond de zwembaden nog open. Maar vanaf 1 september sloot het zwembadrestaurant La Choza zijn deuren. Evenzo één van de 2 zwembadbars "Poco Loco1", waardoor een drankje gaan halen een verre bedoening kon worden. Hun uitleg was dat het zomerseizoen gedaan was. (Voor mij duurt de zomer tot 21 september)
Het naaktgedeelte lag verstopt aan een piepklein zwembadje, tussen gammele gebouwtjes en struiken.
Verder is er veel leegstand in het hotel (plein aan restaurant) Dit komt niet ten goede van de sfeer.
Veel te weinig personeel (waarschijnlijk om de kosten te drukken).
Het eten was niet goed. Niet warm genoeg wat warm moest zijn en niet koel genoeg wat koel moest zijn. Ook de hygiëne liet te wensen over. Het diner was normaal in aangepaste kledij, maar de meesten kwamen gewoon op sleffers en in short..En dan nog niet gesproken van die onbeschofte mensen, die zich op het eten gooien, net of ze thuis geen eten krijgen. Ook sommigen van het personeel in het restaurant waren zeer onvriendelijk, zeker als je ergens ging zitten waar het hen niet zinde. Dan gooiden ze het bestek zomaar op je tafel. Trouwens dat bestek was dikwijls vuil, hetzelfde voor de zoutvaatjes waarvan de bovenrand vol vuiligheid zat. Na 5 dagen ziek geworden (hevige buikkrampen) en 6 dagen in het hospitaal doorgebracht. Mijn verlof zat erop. Niks compensatie, alleen betalen!!
Blij dat ik weer naar huis mocht!!

Datum van verblijf: augustus 2019
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Armand B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
lpprincess, Manager van La Palma & Teneguía Princess Vital & Fitness, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2019
Google-vertaling

Dear Mr. Armand,
Thank you for sharing your experience.
We are pleased you enjoyed our sea view room,
Regarding damaged pools, the maintenance department has been informed and we are going to take measures to keep our quality standard.
The restaurant La Choza and Coco Loco I, are open according to season and not when summer starts or ends. We regret that closing them was a problem for you.
About food and cleaning we take note about your comments, but at no time do we consider that your stomach problem was due to our food as there were no other cases.
We hope you give us another opportunity in the future to show you the great services that we are proud to offer.
Kind Regards,
The Management.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 september 2019

Wij verbleven de 2e week van september 2019 in dit mooie hotel en onze ervaringen zijn overwegend positief. Desondanks zijn er een paar puntjes waar we ons wel aan stoorden, maar hoedanook zouden we dit hotel zeker opnieuw kiezen.

Positief:

- Wat een locatie! Nooit eerder hadden we zo'n mooie uitzichten vanuit een hotel. Als je naar het hotel rijdt kan je vanuit de bergen al zien wat een mooi, indrukwekkend en groot complex het is. 's Avonds buiten eten met zicht op de sunset was subliem en superromantisch!

- Prachtige zwembaden, zeer proper en goed onderhouden, altijd plaats dus geen handdoekjes leggen 's morgens, toiletten aan de zwembaden waren altijd proper. Het achterste (laatste) zwembad was het rustigste, dit genoot onze voorkeur. Geen plonsende en roepende kinderen hier.

- De verjaardag van mijn man viel in het midden van deze vakantie. Wij waren
aangenaam verrast toen we op onze hotelkamer die dag een ijsemmer met een fles cava + 2 glazen aantroffen, alsook een kaartje met felicitaties van het management. We vonden dit super attent!

- De kamer (we zaten in blok 4 b) was een beetje gedateerd maar ook hier weer zeer proper en zeker groot genoeg. Airco werkte goed. Zeer stille kamer; niks geluidsoverlast gehad gedurende de ganse periode dus goed geslapen.

- Lekker eten iedere dag wel iets anders, voor ieder wat wils.

- Grote en ruime parking, altijd plaats, lift naar de parking was handig.

Verder heb ik hier in meerdere recensies gelezen met de opmerking dat er overmatig veel vliegen waren; eigenlijk viel dit best wel mee. Af en toe zag je wel eens een vlieg maar die zitten overal ;-). Het was zeker niet buitensporig.

Negatief:

- in vergelijking met de andere hotels waar we in het verleden reeds verbleven, was de keuze aan dranken - we hadden een "gewone" all inclusive - nogal magertjes. Zelfs een mochito, of een aperol stonden niet op de kaart. Ook een echte baileys zat er niet in, wel een (locale?) variant hierop. Voor de prijs die we hebben betaald mocht dit eigenlijk wel (een pak) uitgebreider zijn!

- Lege minibar

- Erg lange wachtrijen soms om aan een drankje te geraken... 's Avonds bij de shows bv, en niet altijd duidelijk welke regeling/ volgorde ze hanteerden aan de bar.

- Nergens persoonlijke bediening. In het restaurant bv was dit toch wel aangenaam geweest.

Verder zou ik deze locatie afraden voor mensen die slecht te been zijn; er zijn heel veel trappen en heuvels in dit hotel (weliswaar zijn er een aantal liften) als je slecht kan stappen is het hier volgens mij geen pretje. Overigens helemaal in lijn met de rest van het eiland La Palma: heel veel heuvels en bochten :-).

In de buurt van het hotel is niet zoveel te zien, huurauto is aan te raden.

Datum van verblijf: september 2019
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank A V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 september 2019

Het is wel een groot complex, maar zo voelde het niet. Mijn man en ik hadden een suite met uitzicht op de zwembaden en de Oceaan. Het buffet in het restaurant heeft voor ieder wat wils en daarnaast per avond een maaltijd-thema, zoals: Spaans, Mexicaans, Vis. Het wordt ook voldoende aangevuld. Een aanrader is om een tafel buiten op het balkon/terras te vragen.

Datum van verblijf: september 2019
Bedank IJzervrouw
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 september 2019

Verblijf van een week eind juli / begin augustus 2019 met als doel ooral het eiland te verkennen.

Positieve ervaringen:
- prachtige en goed onderhouden zwembaden en omgeving
- ruime gerenoveerde kamer met safe, dagelijks goed gepoetst en voorzien van verse handdoeken; douchegel/shampoo is voorzien
Negatief:
- eten was 'matig' te noemen, vooral het (continentale) ontbijt ontbrak echt goede smaak; brood flets van smaak en beperkte keuze, croissants en andere koeken slecht afgebakken (véél te bleek) en absoluut niet de smaak die we hier kennen. 's Avonds beter, maar wie enige culinaire hoogstandjes zou verwachten komt wel bedrogen uit.
- vliegen! veel vliegen! ook op het voedsel van het buffet. Naar mijn mening wordt hier echt te weinig voor gedaan om dit wat tegen te gaan.
- dranken allemaal van de tap (ook de huiswijn), frisdranken met vooral veel water. dus eveneens weinig smaakvol. Na een week had ik het wel gezien...
- (free) wifi enkel beschikbaar aan de receptie. Eerder traag (wat te verwachten was) maar net voldoende voor gebruik van sociale media en checken emails.
- op enkele uitzonderingen na, weinig enthousiasme te bespeuren onder het personeel. Dit staat in schril contrast met onze vorige trip naar Fuerteventura...

Het hotel ligt inderdaad afgelegen, maar wie de moeite doet wat opzoekingswerk te verrichten weet dit; naar mijn mening dus geen negatief punt. Hetzelfde geldt voor het grote hoogteverschil tussen de verschillende delen van het resort.
Maaltijden zijn in buffetvorm en de drank moet zelf gehaald worden aan de tap. Obers zijn er enkel om af te ruimen.

Hotel is zeker ideaal voor wie jonge kinderen heeft en gewoon bij het zwembad wil vertoeven.

Naar waardering toe zou ik het eerder een 3,5 geven, absoluut geen 4,5 zoals momenteel gemiddeld wordt weergegeven op tripadvisor. We hebben reeds teveel andere hotels bezocht waar we culinair toch heel wat beter mochten ervaren.

Datum van verblijf: juli 2019
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Geert_Vandenbrande
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken