Beoordeeld op 12 oktober 2016

Als ja van rust en stilte houdt : ideaal; vriendelijk en behulpzaam personeel.
Prima ontbijt met voor de fruitliefhebbers een ruime keuze.
Dorp ligt wel op een twintigtal minuten stappen.
Restaurants in het dorp stellen op 1 of 2 na niet veel voor

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 4 augustus 2016

Het was een 3-sterrenhotel dat ons aangeraden was door vrienden; Het is een beetje uit het centrum gelegen, maar omringd door een 9 holes golfterrein. Mooi ingerichte kamers en een prachtig zwembad in de tuin met voldoende ligzetels; Verzorgd ontbijt dat geserveerd werd buiten of onder een porche (afdak). Het eten 's avonds (dat men wel op voorhand diende te bestellen) was van uitstekende kwaliteit en de prijs was 25€ per persoon voor een driegangenmenu, ook de bijgeserveerde (te betalen) wijnen waren van een zeer goede Prijs/Kwaliteit. Een echte aanrader voor wie "CINQUE TERRE" (5 wondermooie dorpjes aan de kust tegen LA SPEZIA)wil bezoeken. De uitbaters zijn vriendelijk en behulpzaam. Men kan ook eten in een à la carte restaurant in de tuin ,nabij het Golfplein ( hier ook een rijke keus aan lekkere gerechten en vriendelijk personeel!! Een echte aanrader .

Kamertip: Alle kamers zijn even goed en gelegen in een rustige omgeving van het golfterrein en met zicht op het Toscaanse landschap
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 26 september 2015

Tophotel! Zeer rustig gelegen. Mooie ruime kamers. De keuken van hotel is SUPER, echte Italiaanse keuken, met bediening aan tafel. De service was zeer verzorgd en vriendelijk. Het is ook zalig liggen aan het zwembad met prachtig uitzicht op de natuur en berglandschap.
Het dorp, Pontremoli, heeft met historische centrum een extra troef. Leuke winkeltjes, heerlijke restaurantjes en 2 maal per week markt rondom Duomo.
Ook is het uitstekende uitvalsbasis om de omgeving te bezoeken. Zo zijn Parma, Pisa, Lucca, Genua, La Spezia,... gemakkelijk per auto te bereiken.
Wij komen zeker terug

Kamertip: Kamers op het 1ste verdiep hebben een groot terras. De kamers op het gelijkvloers hebben een tuintje waaruit je naar het zwembad.
Datum van verblijf: augustus 2015
Daniela B, Direttore van Ca del Moro Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2015

en we kijken ernaar uit.
bedankt voor de mooie woorden. Tot binnenkort.
(Ik hoop dat de Nederlandse vertaling is correct)

Beoordeeld op 26 augustus 2015

Parkeerplaats trok op niks, er is geen airco, het bed was keihard, je kan de extras niet betalen met betaalkaart. Wifi was ondermaats. In de directe omgeving is er niet veel interessants. De frigo koelde ondermaats.

Kamertip: Beter een kamer met terras vragen.
Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 13 juli 2015

Prachtig nieuw hotel in schitterende omgeving met veel groen. Gezellig dorpje en alles vlot bereikbaar. Vriendelijk personeel en altijd behulpzaam. Speciale dank aan Tania en Ricardo! Fijn zwembad en lekker eten buiten op het terras. Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: juli 2015