5 personen bekijken dit hotel
Booking.com326 US$
Trip.com222 US$
Prestigia.com350 US$
Beoordeeld op 6 juni 2019

Geweldige vakantie gehad! Kamers zijn goed en schoon, personeel ongelooflijk vriendelijk, geen massa dus ook geen (op een paar mensen na) handdoekje leggen aan het zwembad. Eten was goed en voldoende keuze

Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde alleen
SeaCliffManagement, Front Office Manager van Sea Cliff Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2019

Dear rseuntjens,

We are grateful for your feedback and words of appreciation regarding a recent stay with us and will be delighted to have the pleasure of welcoming you back again soon in the near future.

Warmest regards,

Front Office Manager.

Beoordeeld op 8 april 2019 via mobiele applicatie

Je komt niks te kort in het resort.
Fijne kamer, lief personeel en rustig resort ook al waren ze helemaal vol geboekt!
Eten was top! Genoeg keus en elke dag een andere thema, goed gekruid.

Wij hebben een top vakantie gehad en zijn heerlijk uitgerust.

Datum van verblijf: april 2019
SeaCliffManagement, Front Office Manager van Sea Cliff Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 april 2019

Dear phyliciaass,

Warmest regards,

Front Office Manager.

Beoordeeld op 26 maart 2019

prachtige kamer. schoon, gezellig, ruim, geweldig eten. paradijslijk uitzicht, vriendelijke mensen, kortom, alleen maar goed.
Buffet geen enkele dag hetzelfde. elke dag ander thema dus ander eten.
Erg behulpzaam personeel

Kamertip: wij hadden kamer met zeezicht
Datum van verblijf: februari 2019

Dear Jan C,

Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our resort. I sincerely appreciate your feedback.

We will take your comments under consideration as we continually work to improve our guest experience. Your satisfaction is very important to us and we try hard to make sure all of our guests have a rewarding stay.

Thank you again for your feedback and we hope to see you soon again with us.

Yours sincerely

Front Office Manager

Beoordeeld op 14 maart 2019

Wij hebben genoten van dit mooie , luxe en rustige resort. Prachtige zwembaden en altijd voldoende plek om ontspannen te liggen. Eten was goed maar mag wel nog wat meer van cultuur, vooral vis en kruiden kunnen nog meer op het menu komen wat ons betreft maar er was zeker zorg en aandacht besteedt aan het eten
Medewerkers waren zeer vriendelijk en heel behulpzaam, wat je ook vroeg ze dedem hun best om het voor je te regelen

Datum van verblijf: maart 2019
SeaCliffManagement, Front Office Manager van Sea Cliff Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2019

Dear Voyager700730,

Thank you for taking the time out to write to us. We are very happy to read that you had an enjoyable stay.

Your generous appreciation of our hotel services will motivate my team to create great memories for our guests. Thank you once again for your positive review.

The team and I, look forward to your continued visits.

Best Regards,

Front Office Manager

Beoordeeld op 5 maart 2019

Wij verbleven 14 nachten op dit resort.Met twee zwembaden 1 restaurant ook 1 bar en een apart strandje met bar en mogelijkheid iets te eten.Ook kan je op de pier een drankje krijgen van 17.00 tot 19.00 uur.Hele vriendelijke medewerkers.Vooral aan de hoofdbar een aantal toppers.Zeker vriendelijk na het krijgen van regelmatig een dollar.Dat is hier ook wel besteed.Zelfs als ik Bloody Mary bestelde en er geen tomatensap is maken ze dat van verse tomaten voor een paar extra dollars,Met een taxi geregeld via een site in Nederland(Tamin Taxi Zanzibar.Gevonden via Safaryjunkie) in 2 dagen heel Zanzibar gezien,Dat wil zeggen zowel Oost West Zuid en Noord.En dan begrijp je waarom fooi zo belangrijk voor deze mensen is.Persoonlijk vind ik dit resort niet geschikt voor kinderen.Dus denk ik dat als het adults only gemaakt zou worden het meer mensen zal aantrekken.Wat ik wel jammer vind is dat je niet bij meerdere restaurants kan eten.Maar goed het eten is goed te noemen.Aanrader dit resort!

Datum van verblijf: februari 2019