Beoordeeld op 1 augustus 2020

Kamerinrichting is netjes. Badkamers zijn wel minimaal uitgevoerd (weinig plankruimte bij spiegel/wastafel, thermostaatkraan zonder veiligheidsstop op temperatuur). Onze (zolder) kamer was erg warm en ook veel warmer dan de kamer aan de andere kant van de gang. Het ontbijt is goed. Van Coronamaatregelen wel weinig 'handhaving'. Senior personeel is vriendelijk, gastvrij. Het jongere personeel in het restaurant is duidelijk weinig ervaren en leek ook niet voldoende gesuperviseerd te worden. Lang op ons eten gewacht en bij tafel naast ons ging er in de bestelling ook e.e.a. mis.
Wij hadden een fijn verblijf.
Pluspunten:
lokatie
groot terras met zon
gastvrij
parkeergelegenheid in buurt (maar wel tegen betaling)
prijs
professionalisering 'junior' personeel in restaurant
fietsenstalling
inrichting ontbijtbuffet onder Corona maatregelen

Beoordeeld op 16 juli 2020 via mobiele applicatie

Ik vond het hotel keurig. Binnen was het soms even zoeken naar de juiste weg, het kruip- en sluipdoor gevoel. Onze kamer, 310, was klein maar gezellig. De badkamer was gerenoveerd. Jammer vond ik dat er nogsteeds een membraan is i.p.v. thermostaatkraan. De verlichting in de badkamer is erg donker, niet handig voor de dames die hun make-up willen doen. Een spiegel in de kamer zelf zou ik ook een toevoeging vinden. Er staat een waterkokertje op de kamer, neem zelf even glazen en thee mee. Er is een föhn en kluisje op de kamer aanwezig. Het kantelraam dat verduisterd kan worden vond ik prettig. Het is een warme kamer. Ook stond er een ventilator. Het is een schoon hotel en het personeel is aardig. Er naast zit een prima restaurant en er is een ruim terras voor het hotel. Oordoppen is geen overbodige luxe want het is best gehorig. Je zit overal dichtbij, dat vonden wij erg prettig. Kortom, ik zou hier prima weer kunnen komen.

Beoordeeld op 10 juli 2020

Mijn vrouw had een douche genomen, waarop ik geen warm water meer had. Melding gemaakt bij het personeel, tja de boiler geeft geen foutmelding.......
Na het douchen staat de volledige vloer van de badkamer en toilet onder water, zodat je met je handdoeken kan gaan dweilen. Dit zijn toestanden die je 25 jaar geleden in Griekenland mee kon maken, maar niet in Nederland!
Ook is er geen enkele parkeerplaats om fatsoenlijk en op je gemak Je bagage en fietsen te lossen en laden.
Voor overige het personeel is heel aardig en het eten is ook prima.

Beoordeeld op 9 juli 2020

Mooi hotel op een goed locatie als uitvalsbasis naar de duinen. Restaurant en ontbijt waren prima in orde. Bedden hadden een beetje een kuil. Badkamer was een beetje krap maar wij konden er prima uit de voeten

Beoordeeld op 28 juni 2020 via mobiele applicatie

Voor ons was dit een teleurstelling. De standaardkamer die afgebeeld stond op de site bij het boeken, is niet datgene wat je aantreft.. de kamer was zo klein dat we nauwelijks 2 koffers konden openen.
Echt geen plaats.
De kamer was super benauwd, en de matras was te zacht..ik lag er helemaal krom in omdat ik met de rug doorzakte.
Super slecht geslapen.. overdag daardoor erg moe.
Dan zijn nog de muren filterdun.. mensen die door de gang lopen lijken net door je kamer heen te lopen.. vreselijk veel lawaai.
De badkamer is daarbij ook nog s enorm duister waardoor het opmaken lastig wordt.

Ik vind het niet eerlijk dat er een andere kamer getoont wordt. Dat is misleidend.

Positief is het behulpzame en vriendelijke personeel. Die waren echt aardig.
Al met al zou ik er echt never nooit meer terug willen komen.
Ik was blij toen ik mocht uitchecken

Datum van verblijf: juni 2020