Beoordeeld op 22 januari 2020

Hotel ligt mooi in een rustige omgeving.
Kamer klein en kaal , koude vloer.
Bed was prima.
Diner was zeer slecht, 4 sterren staat er bij de ingang, en de kok mag zich schamen.
geklaagd maar de kok liet zich niet zien.

geen aanrader.

Datum van verblijf: januari 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 19 januari 2020

Heerlijk verblijf gehad, op de dag zelf besloten we een nachtje naar zee te gaan en er was zowaar plek. De unlimited kamer bood veel ruimte en lag heerlijk rustig. We hebben prachtig gewandeld, de speeltuin uitgespeeld, het zwembad benut en heerlijk gegeten. Onze zoon van 1,5 vond het fantastisch, het hotel is echt gericht op gezinnen.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 27 december 2019 via mobiele applicatie

Fijn ruim modern design hotel in de duinen/bossen nabij Bergen aan Zee richting Schoorl. Echt familie hotel met nee aandacht voor kinderen zowel echte kleintjes als groeten. Prima ruime kamers met heerlijke bedden en goed sanitair. Echt goede keuken met heerlijke gerechten en ook topontbijt. Bar wat denk tmaatvetdetveel licht ruimten enn design. Mooie vijver waarop uitzicht vanaf diverse terasden maar ook vele kamers met terrasje. Fraai zwembad en sauna en speelwijde/tuin naast fitness baan et etc. Direct gelegen aan n a tour genie waar heerlijk wandelen en fietsen. Eigen stranddeel in Bergen aan Zee.

Beoordeeld op 22 december 2019 via mobiele applicatie

Het hotel komt zijn beloftes na. Het zegt zowel ontbijt als diner glutenvrij te kunnen serveren.

Als coeliakie patiënt heb ik zeer goede ervaringen met het restaurant, dat ging prima.
Er was heel goed overleg mogelijk om mij *volledig glutenvrij* heerlijk te laten eten.

Bij het ontbijt waren er wel wat dingen onhandig gedaan, maar dat werd na overleg en verzoekjes van mij prima opgelost.

Het werd goed serieus genomen en dat is erg fijn.

Beoordeeld op 22 december 2019 via mobiele applicatie

Prachtige locatie, heerlijk eten en binnen een paar minuten in hartje Bergen of Schoorl. Prachtige kamer met Coco-mat bedden die heerlijk slapen. Vriendelijk en zorgzaam personeel die je echt in de watten leggen.