“Eindelijk de Ware Jacob gevonden!”
Beoordeling van De Ware Jacob

De Ware Jacob
Geclassificeerd als nr. 3 van 33 Restaurants in Bergen
Keukens: Internationaal
8 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Top avond gehad bij de Ware Jacob! Het eten is van zeer goed niveau, de wijnen die ze er bij schenken ook en de combinatie brengt je in hogere sferen.
En voor mij super belangrijk: de hospitality. Geen moment alleen gelaten, maar ook niet het gevoel dat ze boven op je zitten. Kortom, ze snappen heel goed hoe het moet hier. Kom zeker nog een keer terug

Datum van bezoek: mei 2021

29 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een beoordeling van de ware Jacob voor de Ware Jacob. Heerlijk buiten op het terras in het zonnetje genoten van de culinaire hoogstandjes. Alles was zeer smaakvol ook de presentatie. De wijnen voortreffelijk. Echt genoten van alles!

Datum van bezoek: april 2021
3 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben we wederom genoten van het top gastheerschap van Marc c.s. en de fantastische kookkunsten van Wouter en Pascal. Het was weer een waar feestje om hier te kunnen zijn op het gezellige terras, dank dank dank weer allemaal lieve mensen, wij zeggen tot snel❣️Loor& Lien

Datum van bezoek: mei 2021
26 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en Super wijnen.
Een avondje uit met een geweldige gastheer.
Echt een entertainer.
Doen!! Wel reserveren

Datum van bezoek: september 2020
26 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk 3 gangenmenu met wijnarrangement voor een mooie prijs. Geweldige gastvrije bediening, ruime porties en flesje op tafel in dit restaurant.

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die De Ware Jacob bekeken, bekeken ook

In De Ware Jacob geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.