“Prima eten en dito fijne bediening”
Beoordeling van Onder de linde

Onder de linde
Een tafel reserveren
ma 25/5
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 33 Restaurants in Bergen
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd goede kwaliteit en prima bediening. Wij komen regelmatig eten en het blijft het beste restaurant van Bergen. Dankjewel dat jullie zo’n constante kwaliteit leveren. De Vitello tonnato 2.0 is echt een topper

Datum van bezoek: maart 2020

21 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben wij hier heerlijk gegeten met Valentijnsdag. De zaak was ingericht op de Valentijn. Het menu was van A tot Z heerlijk. En de bediening was ook erg prettig. Zeker voor herhaling vatbaar.

10 februari 2020 beoordeeld

Chique ogend restaurant met een niet allerdaagse kaart.
Wij kozen voor het 3 gangen menu, 3 klein voorgerechten, diamanthaas als hoofdgerecht en een lekker dessert.
Wij mochten plaats nemen aan 1 van de 3 ronde tafels, zijn wij als eetgroepje fan van, heb je met iedereen goed contact.
De bediening werd verzorgd door 2 enthousiaste dames, goede bediening en kwamen niks te kort.
Prima avond, lekker en verrassend gegeten.

9 februari 2020 beoordeeld

wij namen het 4 gangen verrassingsmenu met wijnarrangement. Prijs kwaliteit en presentatie van de gerechten was uitstekend,. Wijnen waren verrassend en goed gekozen bij de gerechten. Bediening uitstekend, goede uitleg van gerechten / wijnen vlotte doorgang van de gerechten. Kortom gewoon heel goed.
we komen zeker terug.

8 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

In januari en februari biedt dit restaurant op woensdag een 3 gangenkeuze menu voor een goede prijs. Wij gingen dit aan. De ontvangst was hartelijk. Het restaurant was goed bezet waardoor het gezellig aandeed. We kozen voor een proeverij vooraf. Een mooi opgemaakt bord met 3 lekkere gerechtjes. Goede ingrediënten. We misten een verbindende factor tussen de drie gerechtjes. Het hoofdgerecht was heerlijk. We kozen hert en eend. Goede kwaliteit. Het dessert bestond uit drie bereidingen van caramel. Heerlijk, maar een beetje saai. Een knallend zuurtje zou het geheel ophalen. Twee frambozen doen dat te weinig. We dronken een prima glas wijn en je kunt gewoon een karafje kraanwater krijgen. We hadden een mooie avond door het slimme concept voor de stille maanden.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Onder de linde bekeken, bekeken ook

In Onder de linde geweest? Deel je ervaringen!