“Heerlijk geborreld samen”

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat is het toch fijn dat wij zo onbezorgd kunnen borrelen. De hapjes zijn super. Vooral de wasabi crackers zijn een aanrader. En huisgemaakte frites top. Mooie wijnen en attente zeer vriendelijke bediening

Datum van bezoek: maart 2020

21 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super goed en heerlijk gegeten!
Snelle en vrolijke bediening,!
Uitstekende biefstuk. Echt aan te raden!

17 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik echt heerlijk gegeten heb bij bergen binnen
We kwamen er echt bij toeval terecht
Konden voor de deur parkeren en waarom niet dan maar naar binnen
Want was gezellig druk.
We hadden niet gereserveerd maar hadden mazzel dat er net een tafeltje vrij kwam...
Ik nam het 3 gangen menu en mijn partner de week vis hap
Lekkere verdejo erbij
Werd een Mooie avond .
Goeie prijs kwaliteit verhouding..
Tevreden man dus...

11 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden hier gegeten. Uiteraard werd er eerst gevraagd wat we wilden drinken gevolgd door de vraag of ze ons vast konden bedienen met een wasabicracker met tonijn etc. Dan ga je niet vragen of dat iets kost, Bij andere restaurants zou dit een mooie amuse zijn: een goede binnenkomer. Hier bleken we er voor te moeten betalen.
Daarbij gaat het niet om het bedrag, maar om het feit dat er voor betaald dient te worden.
Zo ook voor water. Dat gaat per fles aan €5,50. Als we nu niets zouden verteren, kan ik me dat nog voorstellen, maar dit voelde niet passend. Ook het gegeven dat je voor een bonbon of slagroom truffel bij de koffie moet betalen, vind ik opvallend.

De kwaliteit van het eten was prima. De gerechten waren opgemaakt als schilderijtjes en alles was erg smaakvol.
Gelukkig maakt dat veel goed.
Jammer van die zakelijke instelling. In Brabant zit dat toch net wat anders.

24 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee weken geleden op zaterdagavond weer gedineerd in BergenBinnen en het was weer een geweldige avond. Wij komen hier inmiddels 1 keer per jaar in combinatie met een hotelovernachting in het dorp. Hoe leuk en welkom voel je je dan als de eigenaar je dan herkent! Hartverwarmend. Ging iets mis met onze reservering, daarom eerst begonnen aan de kopse kant vd bar. Eigenlijk gewoon een topplek met een mooi overzicht en leuk contact met het personeel. Het eten was weer geweldig, heerlijk het hert en de eend en de fles wijn als goedmaker voor de misgegane reservering was uitstekend. Kortom, we hebben weer een erg fijne avond gehad en kijken uit naar volgend jaar. Groet aan het hele team van BergenBinnen

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Bergen Binnen bekeken, bekeken ook

In Bergen Binnen geweest? Deel je ervaringen!