Anouk-Ellen
Enschede, Nederland

Culinaire verwennerij in sfeervol, modern en warm familiehotel

5,0 van 5 bollen27 feb 2024 beoordeeld
Hotel Resort Goies is een sfeervol hotel op een goede locatie in Ladis. Het diner is elke avond verrukkelijk, het personeel zeer service gericht, fantastische faciliteiten (zwembad/sauna/wellness) en prachtige schone kamers. De gastvrouw/eigenaresse is elke dag zichtbaar en heeft oog voor al haar gasten.
Datum van verblijf: februari 2024
Reistype: Bezocht met familie
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 3 weken geleden
Thank you very much for your top rating and the time you spent on it!
We look forward to seeing you again soon at the Alpine Resort Goies and wish you and your family all the best until then!

Your Larcher family and the entire Alpine Resort Goies team
  • Vio.com
23.6 km van Alpine Hotel Resort Goies
Meer hotels in Ladis bekijken
Beoordeeld op 11 maart 2023 via mobiele applicatie

Het hotel ligt echt 2 minuten lopen van de gondel. In het hotel heerst een hele prettige sfeer, vibe en ieder is behulpzaam. Welness ruimtes zijn erg hygiënisch en schoon. Zo ook de kamers en het buffet. Voor ons was het een top verblijf! Wij verbleven in de luxe chalet suite die we de volgende keer absoluut opnieuw nemen.

Kamertip: Indien je bij je reservering je allergieën aangeeft dan hebben ze dat ook echt georganiseerd. Erg fijn, Allergie vrije kamer en lactose vrij
Datum van verblijf: februari 2023
Ferdinand Larcher, Inhaber van Alpine Hotel Resort Goies, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2023

Liebe Judithsp15,

vielen lieben Dank für Ihre tolle Bewertung und der vollen Punktezahl!
Es ist wirklich schön zu hören, dass Sie einen erholsamen Urlaub bei uns hatten und mit allen Bereichen im Hotel so zufrieden waren. Wir bedanken uns recht herzlichst für Ihre lieben Worte.
Auch, dass Ihnen Ihre Luxus Chalet Suite gefallen hat und für Sie das perfekte Zimmer war während Ihres Aufenthaltes freut uns natürlich sehr.
Wir hoffen auf ein Wiedersehen im Goies und wir wünschen Ihnen bis dahin alles Gute!
Herzliche Grüße aus Ladis,
Familie Larcher und das Goies Team

Beoordeeld op 19 juli 2022

Ons verblijf in hotel Goies was over het algemeen goed.
Onze dochter van 21 jaar sliep op een eenpersoonskamer.
De gordijnen die er hingen waren zondoorlatend.
Met gevolg dat de kamertemperatuur ondraaglijk was.
Ze heeft er niet goed geslapen.

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 2 april 2022 via mobiele applicatie

Wij verbleven eind maart in het hotel. Door persoonlijke omstandigheden moesten wij onze reservering aanpassen, daar ging het hotel zeer soepel mee om. Ook onze late aankomst, rond middernacht goed opgelost.

Iedere dag de dag goed gestart met heerlijk (uitgebreid) ontbijt van het buffet. Het hotel ligt op steenworp afstand van de gondel-skilift, dus echt perfect. Bij voldoende sneeuw kun je tot hetzelfde punt naar beneden skiën.

Voor de ontspanning kun je gebruik maken van de verschillende spa- faciliteiten. Echt fijn om lekker te ontspannen na het skiën.
Iedere avond een wisselend keuzemenu in het restaurant. We hebben echt heel lekker gegeten.
Verder heel vriendelijk personeel. Alles ziet er heel schoon en verzorgd uit.

Opvalt is het plezier wat de housekeeping dames hebben in hun werk. Iedere dag vonden we nieuwe creaties op het bed.

Enige verbeterpunten zouden zijn koffie- en theefaciliteiten op de kamer. Deze ontbraken, zeker in een suite zou je die toch wel verwachten

De Spa tot later in de avond open, nu sluit alles om 20.00 uur.

Je moet verder wel echt voor je eigen vertier zorgen, zowel in het hotel als in het dorpje Ladis. Naast het skiën, kom je er vooral voor je rust.

Datum van verblijf: maart 2022
Genuss- und Verwöhnhotel Goies, Geschäftsführer van Alpine Hotel Resort Goies, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2022

Wir freuen uns wirklich von ganzem Herzen, dass Sie eine herrliche Auszeit bei uns verbracht haben.
Schön, dass Ihnen der Service, das Essen und der Wellnessbereich dermaßen zugesagt haben und Sie sich rundum wohlgefühlt haben.
Über ein baldiges Wiedersehen mit Ihnen würden wir uns von ganzem Herzen freuen und verbleiben bis dahin mit den allerherzlichsten Grüßen aus Ladis.

Ihre Familie Larcher mit dem gesamten Alpine Resort Goies Team

Beoordeeld op 11 maart 2019

Het hotel ligt uitstekend ten opzichte van de skilift in ladis. Het ontbijt en het diner zijn werkelijk fantastisch. Het personeel is supervriendelijk en de voorzieningen in het hotel zijn prima. Met drie verschillende sauna's is er voldoende ontspanning. De kamers zijn netjes en de schoonmaak is prima. Het hotel is niet de goedkoopste maar zeker de moeite waard.

Datum van verblijf: maart 2019
Genuss- und Ver... G, Inhaber van Alpine Hotel Resort Goies, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2019

Many thanks for the great review. We are really happy that you had a nice and relaxing holiday with us at Goies.

We look forward to seeing you again and wish you a good and healthy time.

Greetings from Ladis, family Larcher and the whole team.

Beoordeeld op 9 oktober 2018

Vlakbij de lift en toch rustig gelegen, is dit 'adults only' hotel een topadres; vriendelijkheid, gemoedelijkheid, lekker eten, geweldige welness en ...ga zo maar door!
Kortom: een plaats waar je graag terugkomt!

Kamertip: Hoe hoger de prijs, hoe beter de kamer.
Datum van verblijf: september 2018
Genuss- und Ver... G, Inhaber van Alpine Hotel Resort Goies, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2018

Vielen herzlichen Dank für die hervorragende Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie einen schönen und erholsamen Aufenthalt im Goies wieder hatten.

Auf ein Wiedersehen würden wir uns freuen, herbstliche Grüße aus Ladis, Familie Larcher mit dem gesamten Team.