Jacqueline B

Gewoon echt vakantie hier top

Beoordeling van Posthotel Pfunds
5,0 van 5 bollen11 jan 2024 beoordeeld
We waren hier al eerder geweest, en ook al meerdere keren in Schone Aussicht wat bij hun hoort, alles is top de bediening de kamers goed bed, goede douche straal, het eten ( ik heb melk allergie) geen probleem. Yoghurt bij ontbijt amandel melk voor in de koffie, elke dag een toetje melkvrij en elke dag wat anders ook. Je kan kiezen uit meedere skigebieden, dus goede plek. zwembad en sauna knusse stubbe, wat wens je nog meer.
Datum van verblijf: januari 2024
Kamertip: kan geen tip bedenken, alles is er al
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Silvia Westreicher, Inhaber van Posthotel Pfunds, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 16 jan 2024
thanks for the awesome feedback, we really appreciate it andd are looking forward to seeing you next time :)
Doppelzimmer Superior
2.1 km van Posthotel Pfunds
Pension Grein
    Meer hotels in Pfunds bekijken
    Beoordeeld op 3 maart 2023

zeer mooi hotel met zeer mooie kamers en verschillende ruimtes
    heel vriendelijk personeel
    hele fijne zitgelegenheden met zeer mooie bar en heerlijke cocktails
    gezellige avonden met livemuziek
    zeer goed en uitgebreid ontbijt ,lekkerrrrrrrrrr
    keuze HP of a la carte te eten
    wij komen heel graag weer terug

Datum van verblijf: februari 2023
    Silvia Westreicher, Inhaber van Posthotel Pfunds, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2023

Thank you for your kind rating, we are glad thath you enjoyed your stay at our hotel and are happy to welcome you at the posthotel Pfunds again.

Beoordeeld op 2 maart 2020

We hebben een heerlijke skivakantie gehad. De familiekamers waren ruim, netjes en schoon. Het personeel was heel vriendelijk en zorgzaam voor ons. Het eten was lekker en gezond. Een uitgebreid ontbijt, 's avonds een goed saladebuffet en heerlijke gerechten waaruit we konden kiezen. Ook genoten van het saunalandschap en de kinderen van het zwembad.
    De skibus stopt vlakbij het hotel en de skiruimte is fijn met de schoenverwarmers. Je moet je wel instellen op 10-15 minuten met de skibus naar het skigebied Nauders.
    Wij hebben echt genoten.

Datum van verblijf: februari 2020
    Beoordeeld op 4 januari 2020 via mobiele applicatie

Hartelijke ontvangst en wat heerlijk om de kerstdagen in zo’n hotel door te brengen. De kerst wordt daar echt gevierd. Avonds genoeg te beleven met zelfs een avond live muziek. Fijn dat het personeel betrokken is en zorgt voor een top vakantie.

Datum van verblijf: december 2019
    Beoordeeld op 7 augustus 2019

We hebben dit hotel gebruikt als tussenstop voor een groepsreis. Men biedt drie keuze menu's aan voor het avondeten, waarvan er één niet meer beschikbaar was. Waarom dan drie op het menu plaatsen. We hadden dus keuze uit vlees of vegetarisch, geen vis. Het vleesmenu was een simpele, waterige ragout gecombineerd met een soort pasta, echt beneden alle peil. Voor het ontbijt was er afgezien van ei bijna niets warm te eten. Wij zijn beter gewoon in Oostenrijk. Het was precies om de prijs te drukken....

Datum van verblijf: juli 2019
    Beoordeeld op 28 maart 2018 via mobiele applicatie

Posthotel Pfunds is een prima hotel. Vooral het gerenoveerde “Haupthaus” is een lust voor het oog. Uitgebreid ontbijt en lekker avondeten. Elke avond keuze uit 3 hoofdgangen, waaronder één vegetarische keus. Voeg daarbij een uitgebreid saladebuffet, lekker soepje en een dessert. Kamer is ook in orde. Apart toilet en ruime douche en wasgelegenheid. Vriendelijk personeel. We komen graag terug.
    Verder heerlijk geskied in Nauders, Schöneben en uiteraard Samnaun/Ischgl. Alle gebieden goed bereikbaar met de auto óf met de gratis skibus (let wel: alleen gratis als de pas ook in Pfunds is gekocht, en dat is zelfs nog iets goedkoper dan bij de kassa in het skigebied).

Datum van verblijf: maart 2018