Anita d

Heerlijk hotel

Beoordeling van Das Lafairs
5,0 van 5 bollen27 feb 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Ik werd samen met mijn hond zeer vriendelijk ontvangen. De familie Lenz en personeel doen er alles aan om je welkom te voelen. Mijn familiekamer was heerlijk ruim met prima bed. Het ontbijt was top en ook het diner was heerlijk. Ik kom zeker nog een keer terug!
Datum van verblijf: februari 2024
Reistype: Bezocht alleen
Is er een probleem met deze beoordeling?
Wilfried Lenz, Inhaber van Das Lafairs, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 28 feb 2024
Guten Tag aus dem Lafairs !
Liebe Grüsse aus dem Lafairs, Familie Lenz mit Team !

Doppelzimmer Superior
    Tolle Lage
    3.3 km van Das Lafairs
    Meer hotels in Pfunds bekijken
    Beoordeeld op 26 februari 2024

Op de heenweg ri Fiss geslapen in dit heerlijke hotel. Kamers waren mooi en schoon en comfortabel met balkon. Eten en bar zijn gezellig ingericht en het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid. Op de terugreis zouden we ook nog een nacht verblijven maar helaas werd het gezin getroffen door griep. Wij zijn nog langs gegaan om te kijken wat en of we nog konden annuleren. de lieve dame aan de receptie gaf aan dat dit voor nu geen enkel probleem was en hoopte op een goede en gezonde terugreis en dat we volgend jaar weer meer dan welkom waren. wat een lief gebaar dat je zelden nog ziet! Wij zijn fan van de eigenaresse en het hotel en komen volgend jaar zeker terug.

Datum van verblijf: februari 2024
    Wilfried Lenz, Inhaber van Das Lafairs, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2024

Ein herzliches Grüss Gott aus dem Lafairs !
    Es freut uns sehr, dass es ihnen bei uns gefallen hat, und sich auch die Arbeit gemacht haben, dieses auch kund zu tun. Danke dafür ! Es ist und bleibt aber alles gesagt mit einem alten Ausspruch: „Wiedersehen macht Freude!“. Also, vielleicht bis bald ?!
    Es grüßt sie Familie Lenz und Team

Beoordeeld op 14 september 2022 via mobiele applicatie

Ontspanning, relaxatie en zuurstof voor lichaam en geest. Prachtige ligging, heel rustig. Heerlijk ontbijt en diner, ook voor vegetariër uitgebreide keuze.
    Fantastische service - zeer vriendelijke bediening - advies bij uitstappen.
    Leuke, niet zware bergwandeling naar het dorp. Met de auto slechts 5 minuten.

Kamertip: Natuurreservaat Kaunertal is een toplocatie voor wandelaars. In Pfunds zijn Tschey en Raduschlklamm zeker ook aan te raden.
    Datum van verblijf: september 2022
    Wilfried Lenz, Inhaber van Das Lafairs, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2022

Ganz liebe Grüsse aus dem Lafairs !
    Es ist ein schöne Aufgabe, auf so eine durch und durch positive Bewertung antworten zu dürfen. Wir danken ihnen 1. einmal für ihre traumhaft positive Bewertung, aber 2. auch, dass sie die Mühe nicht gescheut haben, diese Bewertung in Worte zu fassen, um sie uns dann zukommen zu lassen ! - Danke !!!
    Zu übertreffen wäre das Ganze dann nur mehr durch ein Wiedersehen im Lafairs !
    Servus aus dem Lafairs, Familie Lenz samt Team

Beoordeeld op 25 februari 2020 via mobiele applicatie

Komen hier sinds een jaar of 4 als overnachting voordat we naar onze accommodatie in Serfaus gaan. De kamers zijn netjes en ruim, fijn zwembad en heerlijk restaurant.

Communicatie gaat simpel en reserveren is daarom heel makkelijk.

Het hotel is ook een goede uitval basis voor alle skigebieden in de buurt, je ziet dan ook veel families die hier een week verblijven.

Datum van verblijf: februari 2020
    Wilfried Lenz, Inhaber van Das Lafairs, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2020

Guten Tag aus dem Lafairs !
    Wir bedanken uns für ihre Bewertung, und würden uns freuen, sie wieder bei uns begrüssen und verwöhnen zu dürfen. Liebe Grüsse aus dem Lafairs, Familie Lenz mit Team !

Beoordeeld op 25 maart 2019 via mobiele applicatie

Het hotel is van alle gemakken voorzien en men is zeer gastvrij. Ruime nette kamers met als enige nadeel de glazen wanden rond het toilet. Het hotel ligt super centraal om te gaan skiën in Samnaun maar ook Serfaus Fiss Ladis. Wij gaan zeker nog een weekendje terug

Datum van verblijf: maart 2019
    lafairserhof, Inhaber van Das Lafairs, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juni 2019

Entschuldigen Sie biite, daß ich so lange nicht auf Ihre Bewertung geantwortet oder reagiert habe. Aber erst vor kurzem machte mich ein Fachmann darauf aufmerksam, daß es schon aus Höflichkeit unbedingt von Nöten ist, dieses zu tun ! Er hat mir auch die Augen geöffnet, daß Ihre Bewertungen wirklich wichtig sind, um Fehler die gemacht werden in Zukunft zu vermeiden!
    Mit freundlichen Grüssen aus dem Lafairser Hof
    Lenz Wilfried

Beoordeeld op 18 februari 2018 via mobiele applicatie

Lafairser Hof ligt tussen Fiss/Ladis en Nauders, maar skiën in Samnaun en Ischgl kan ook. Het hotel is heel erg goed. Gezellig en smaakvol ingericht. Bijzonder vriendelijke eigenaren en staf. Kamer 435 is volledig gerenoveerd en smaakvol ingericht. Mooi grote badkamer met douche en ligbad. Ook is er een balkon. Sateliet TV met meer kanalen dan je kunt wensen. Uiteraard was het heel schoon en netjes. Badkamerjas en slippers staan klaar. De sauna en spa is heel erg mooi en er is een binnenzwembad. Ontbijt is bijzonder uitgebreid. Als je een wens hebt dan proberen ze die te vervullen. Avondeten is dik in orde. Voorafje, soep, salatbuffet, 3 keuze hoofdgerecht(vlees, vis of vegatarisch), 3 keuze dessert.
    Dranken zijn wel behoorlijk duur. Vooral de wijn is aan de prijs.

Datum van verblijf: februari 2018

Ich möchte mich bei Ihnen nochmals bedanken, für die Zeit die Sie für die Bewertung geopfert haben !
    Mit freundlichen Grüssen aus dem Lafairser Hof
    Lenz Wilfried