Benno S

Geweldig hotel

Beoordeling van Hotel Weisseespitze
5,0 van 5 bollen12 okt 2023 beoordeeld
Zeer goed hotel. Mooie ruime en vooral heel schone kamer met goed bed. Uitgebreid ontbijtbuffet, ‘s middags de “Mittagsjause” met koffie /thee en heerlijke gebak of zelfs hartige hapjes en iedere avond een voortreffelijk 5-gangen diner. Personeel allemaal heel vriendelijk. Het hotel heeft ook een prachtig zwembad en een heerlijke wellness. De ligging van het hotel is ideaal voor uitstapjes en prachtige wandelingen.
Datum van verblijf: oktober 2023
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.2 km van Hotel Weisseespitze
    • ZenHotels.com
    2.3 km van Hotel Weisseespitze
    Meer hotels in Kaunertal bekijken
    Beoordeeld op 16 september 2023

Ontvangst was hartelijk. Voor rolstoelers een geweldige hotel. Door het hele hotel toegankelijk. Speciale parkeer plaatsen voor invalide. De bedden waren heerlijk. 5 gangen diner geweldig. Hebben genoten. Ontbijt zeer uitgebreid.

Kamertip: Elke dag liggen er tips voor wandelaars of ander vertier.
    Datum van verblijf: september 2023
    Beoordeeld op 10 januari 2022

Na twee jaar wachten mochten we EINDELIJK terug naar onze 2e thuis..Hotel Weisseespitze!! Zéér vriendelijke ontvangst aan het hotel,we moesten nog even wachten op onze kamer,(hadden snachts gereden en waren er rond 9u30 aangekomen) maar na 30 minuten kwamen ze ons vertellen dat ze klaar was. Supermooie kamer met ruime badkamer (we waren met drie volwassenen en 1 kind). Elke namiddag koeken,taarten met thee of koffie,of soep met broodjes. Elke avond een heerlijk vier of vijfgangenmenu. Eén keer per week een gala menu.Wellness met de infinitypool is doodgewoon de max. lekker warm en altijd verse handdoeken in handbereik. Zeer rustig gelegen en toch maar een 20 minuten rijden voor de skiliften (Fendels). Kaunertalergletsjer is ook zéker de moeite waard om te bezoeken! We komen hier graag terug en zijn al aant aftellen voor de volgende reis naar dit prachtig hotel met zijn uiterst vriendelijk personeel en uitbaters! ;) <3

Kamertip: Dit (rolli)hotel is volledig toegankelijk voor rolstoelpatienten
    Datum van verblijf: januari 2022
    Beoordeeld op 1 oktober 2020

zeer vriendelijke ontvangst door dames in lokale klederdracht en mondkapjes. hotel geheel en duidelijk Corona-proof. mooie kamers met super uitzicht aan gletscherzijde. eigen tafel voor ontbijt en diner. half pension. goed eten, netjes geserveerd, professionele uitstraling in eigenlijk alles. motoren in ondergrondse garage, met veel technische gemakken lucht water sproei-installatie. zelfs motoren te huur.

Kamertip: gletcherzijde voor uitzicht
    Datum van verblijf: september 2020
    Beoordeeld op 27 september 2020

Super mooie omgeving en een waanzinnig hotel met veel mogelijkheden voor bijzondere uitstapjes. Het hotel heeft een warm familie gevoel en biedt een heerlijk avond keuze menu met veel afwisseling en mogelijkheden.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel maakt het hotel bij uitstek geschikt om vaker terug te komen en van een heerlijke vakantie te genieten.

De wellness en het fantastische verwarmde buitenzwembad met het zo niet nog mooiere uitzicht over het Kaunertal geven je echt een heerlijk rust gevoel en zijn een welkome toevoeging na een dag van inspanning van lopen, fietsen of op de motor.

De Bmw motorservice is fantastisch en een heerlijke manier om zonder je eigen motor bij je te hebben van de omgeving te genieten de keuze tussen de verschillende motoren is nog een lastige, ga je voor sportief ? Of offroad de omgeving biedt in iedergeval genoeg voor beide!

Datum van verblijf: september 2020
    Beoordeeld op 6 november 2019

Dit hotel ligt in een rustig en mooi gebied zelf hier voor een evenement met handbikers waar ook dit hotel wel goede voorzieningen voor heeft en ook goed begeleiding bied het hotel is echt veel gericht op sporters maar voor iedereen is mooi gebied rond om hotel

Datum van verblijf: mei 2019