Beoordeeld op 11 augustus 2018 via mobiele applicatie

De kamers zijn veel kleiner dan verwacht, de badkamer is ook heel mooi voorgesteld op de foto, wat in werkelijkheid het tegengestelde is. Zeer teleurstellend. Het eten is niet wat het moet zijn.
Zwembad is wel inorde en uitzicht is mooi.

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 6 augustus 2017 via mobiele applicatie

Mooie locatie met vriendelijke en behulpzame eigenaren die ons graag op weg helpen en adviseren.
Eten op terras is een aanrader! Fantastisch diner dat alleen voor gasten geserveerd wordt. Kamer met airco. Ruime loggia voor algemeen gebruik.
Zwemmen met uitzicht over het Toscaanse landschap.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 5 augustus 2017 via mobiele applicatie

Prettige plek. Oud olijf landgoed. Fantastisch uitzicht. Aardig personeel. Mooie kamers. Groot zwembad. De prosecco voor de Aperol Spritz moest nog even gehaald worden in het dorp. Later volgde een prima 3-gangen menu.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 11 juli 2017

Wij bleven hier 1 nacht omdat we de volgende dag weer vroeg op het vliegveld moesten zijn. Daarvoor is dit prima geschikt: goede ligging, heel fijn zwembad, 's avonds kunnen dineren enz.
De ligging is erg mooi, aan de voet van de Apenijnen.
Je kunt 's avonds dineren (23 euro voor 3 gangen, keuzemenu. Prima geregeld. Wat ook een verrassing was: extra gratis badlakens die je bij het zwembad kon gebruiken. Bij het zwembad zijn voldoende goede ligbedden en parasols beschikbaar.
Verder is het personeel allemaal erg aardig en behulpzaam.
De locatie wordt goed aangegeven en is dus makkelijk te vinden. Naar het vliegveld van Pisa is het circa 30 minuten rijden.

Wij verbleven in het bijgebouw. Dit kan wel een verfkwastje gebruiken. Het oogt allemaal wat verouderd en past niet echt bij de verwachting die je hebt bij het zien van het hoofdgebouw. Meubels zijn rustiek donker waardoor het wat somber aanvoelt. Het is erg gehorig. Je hoort de buren douchen en het toilet doortrekken. Niet erg voor 1 nachtje maar bij langer verblijf kan ik me voorstellen dat het storend is.

Kamertip: Voor charme en romantiek: kies een kamer in het hoofdgebouw.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 8 juli 2016

3 nachten in dit leuke, charmante hotel verbleven. De eigenaresse en haar zoon spreken Nederlands. De kamers zijn mooi en heel authentiek met een prachtig uitzicht. Leuk zwembad en lekker eten op het terras.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner