Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
een fijn aangelegde lange afstandswandeling!

Beoordeeld op 25 oktober 2018

Beoordeeld op 22 november 2017
Pauline l
Lees alle 35 beoordelingen

Beoordeeld op 25 oktober 2018 via mobiele applicatie

We liepen de afgelopen dagen twee etappes van deze 300 km lange wandeling. De bewegwijzering is werkelijk uitstekend! Overal goede bordjes. Ook heeft men de route zo gekozen dat je nooit lang langs doorgaande wegen loopt. We zagencmeerdere mooie plaatsen, zoals het startpunt Kornelimünster en Monschau. Met bus SB66 warencwe binnen een uur weer bij onze auto. Een trakatie voor wie van wandelen houdt en de Eifel wil leren kennen.

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 22 november 2017

We hebben in november 2017 de eerste 4 etappes van de Eifelsteig gelopen. Soms pittig, wel voor de geoefende wandelaar. We hadden geluk met het weer. De laatste dag regen, daardoor op sommige plekken behoorlijk glibberig. De route staat uitstekend aangegeven. Je hebt geen kaart nodig. In de dorpjes is voldoende accommodatie om te overnachten.

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 16 februari 2017

De thermen zijn zeer goed, we hebben er van genoten, het was ook niet te druk, dat vinden we heel fijn

Datum van activiteit: december 2016
Beoordeeld op 1 augustus 2016

Ik vind de prijs / kwaliteit verhouding wat tegenvallen. Kamer is basic, wel schoon. Gehorige vloer en dunne wandjes waardoor je de buren goed kan horen.
Naturisten aan je ontbijt moet je van houden.
De omgeving is mooi en goed voor buitenactiviteiten.

Datum van activiteit: juli 2016
Beoordeeld op 18 oktober 2015 via mobiele applicatie

Prachtig wandelgebied, met veel wandelingen. Routes staan goed aangegeven. Wij hebben 13 km route gelopen, afwisselende route met bezoek aan monschau.

Redelijk technische wandeling met wat klimwerk. Veel bos, riviertjes en stuwmeer.

Bezoekerscentrum bij start ziet er keurig uit, veel folders en duidelijke uitleg.

Datum van activiteit: oktober 2015