eDreams
Priceline
ZenHotels.com
Agoda.com
Beoordeeld op 5 oktober 2020

Prachtige plek op bijna hoogste punt van Stemnitsa vlakbij Diminitsana. Een Carcassonne achting stadje waar rust en schoonheid domineert. Nana, de gastvrouw is lief en behulpzaam en covid19 hygiënisch.

Datum van verblijf: oktober 2020
Gkrintzia Nena, Owner van Mpelleiko Tradional Guesthouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2020

Ευχαριστώ για την κριτική σας

Beoordeeld op 26 augustus 2020

Prachtige locatie, gastvrouw Nena niet te overtreffen, heerlijk ontbijt met streekproducten, iedere ochtend wist zij ons weer te verrassen met verschillende lekkernijen. Nena adviseerde ons bij het uitzetten van wandelingen, een goede wandelkaart kregen we mee. Na het afscheid bleek ik mijn oorbellen vergeten te zijn. Die heeft ze opgestuurd naar NL. Een plek waar we zeker terug komen.

Datum van verblijf: augustus 2020
Gkrintzia Nena, Owner van Mpelleiko Tradional Guesthouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2020

Beoordeeld op 21 september 2018 via mobiele applicatie

Rustig gelegen B & B in Stemnitsa. Vriendelijke en gastvrije ontvangst door de eigenaresse. Goede uitleg en advies over de omgeving en wandelingen. We kregen een wandelkaart mee. Sfeervolle kamer met warme douche. Eigen terrasje met een zitje. Goed verzorgd ontbijt met verse eigen gemaakte producten zoals diverse soorten jam en iedere dag een warm gerecht zoals omelet of quiche.
De B &B ligt vrij hoog. Naar het dorp heen en terug via steile trappen, dus minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. We hebben twee avonden goedkoop Grieks gegeten bij taverna Stemnitsa op het pleintje. Vooral de pork Souvlaki is aan te bevelen.

Datum van verblijf: september 2018
Nena G, Owner van Mpelleiko Tradional Guesthouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2018

Beoordeeld op 5 mei 2018 via mobiele applicatie

Weer een heel andere belevenis van Griekenland. Zeer gastvrije ontvangst door Nena. Genoten van uitzicht op het bergdorp Stemnitsa, heerlijk ontbijt, zorgzame host. Voelden ons heel erg op ons gemak en hebben genoten van oprechte gastvrijheid.

Datum van verblijf: mei 2018
Nena G, Ιδιοκτήτης van Mpelleiko Tradional Guesthouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2018

Beoordeeld op 8 september 2017 via mobiele applicatie

Verzorgde b&b waarbij de eigenaresse veel persoonlijke aandacht en service biedt. Ontbijt met vers bereide lokale gerechten, zelf gemaakte jam, etc. Leuke plaatsjes bij de kamer en een heel mooie omgeving. Het is een oud huis dat mooi is opgeknapt en verbouwd. Goed bed en badkamer. Niets ontbreekt. Wel veel trappetjes en houten vloeren waardoor je snel last hebt van gasten in de andere kamers.

Datum van verblijf: september 2017
Nena G, Owner van Mpelleiko Tradional Guesthouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 december 2017