“Heeerlijke pizza! :)”

Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier een heeeerlijke pizza gegeten! Vaak smaken pizza’s toch een beetje matig in Tenerife, maar deze was precies zoals je hem wilt hebben! Wij komen zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: augustus 2021

11 augustus 2021 beoordeeld

Wat een fijn restaurant. Super lekker eten, vriendelijk personeel. Meerdere keren geweest. Altijd vlot onze gerechten geserveerd. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2021
12 januari 2020 beoordeeld

De eerste keer namen wij een biefstuk die super mals was met heerlijke saus. Tweede keer een pizza die ook heel erg smakelijk was. Een aanrader.

Datum van bezoek: januari 2020
11 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst, mooi gedekte tafel, goede stoelen en een terraskachel: allemaal zaken die naast lekker eten ook belangrijk zijn. Dat hebben ze hier, evenals heerlijke konijn en lam. De smaak is prima! Prijs-kwaliteit ook in orde.

Datum van bezoek: december 2019
11 december 2019 beoordeeld

Het irritante van de restaurants in deze straat in Costa Adeje is dat er bij elk restaurant van die vervelende proppers staan. Uiteidenlijk op advies van een paar landgenoten hier gegeten en ik moet zeggen dat het erg goed was. Het was niet duur. We kregen een volwaardige maaltijd. Het eten was heerlijk bereid. We hebben hier ook meerdere keren gegeten. en zullen hier ook terugkomen. Het ene puntje aftrek is voor de proppers.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Restaurante Milano bekeken, bekeken ook

Playa de Fanabe, Costa Adeje
Playa de Fanabe, Costa Adeje

In Restaurante Milano geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.