“Heeeerlijk”

vr 24/9
20:00
Geclassificeerd als nr. 12 van 30 Restaurants in Playa de Fanabe
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heeeerlijk gegeten! Zeer vriendelijke bediening en een mooi restaurant! Goed eten dat erg mooi wordt opgediend. Wij komen zeker weer terug!

Datum van bezoek: augustus 2021

10 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Nieuw restaurant maar zéker een aanrader! Super lekker gegeten, perfect gebakken tonijn en sappige lamsbout! Prijzen iets hoger dan gebruikelijk hier, maar was het zeker waard! We komen zeker terug! Bediening super, en héél kindvriendelijk!

Datum van bezoek: juli 2021
2 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de betere restaurants, met mooi uitzicht, heel vriendelijk personeel en 2x heel lekker gegeten. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2021
13 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, vriendelijk personeel en een mooi uitzicht. Zeker een aanraderals je verblijft in Costa Adeje.Wij gaan ons verblijf nog een keertje terug.

Datum van bezoek: juni 2021
8 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een new kid on the block met een verrassende kaart. Gewaagde combinaties in een ontspannen Spaanse sfeer. Zeker niet de goedkoopste maar zeker de moeite waard.

Datum van bezoek: mei 2021

Reizigers die Restaurant Amalfi bekeken, bekeken ook

Playa de Fanabe, Costa Adeje

In Restaurant Amalfi geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.