Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Filip H

Onbekwaam personeel, slechte coördinatie, verkeerde prioriteiten

1,0 van 5 bollen16 aug 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Niemand van het personeel spreekt één woord Nederlands (hotel in Vlaanderen gelegen). Bij aankomst moesten we nog een tiental minuten wachten op een kamerswitch, maar we werden niet op de hoogte gehouden, waardoor het veel langer duurde en andere klanten voorrang kregen.
De receptioniste hoort het ook altijd in Keulen donderen en is niet de meest gevatte persoon.
's Morgens bij volle drukte loopt het ontbijt volledig in het honderd door slechte coördinatie. Geen tassen, geen croissants, geen bestek, ... Druk of niet, dit is een kwestie van prioriteiten. Het zou volstaan het verversen van de kamers even on hold te zetten en de keuken te versterken. Uiteindelijk wel gebeurd, toen het kalf reeds verdronken was.
Nochtans kan het veel beter, bijvoorbeeld het Ibis Budget in Zaragoza en andere. Een kwestie van management.
Datum van verblijf: augustus 2024
Kamertip: Ibis iets verder, maar veel beter
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Ibis Budget Brussels South Ruisbroek, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 18 aug 2024
Beste Filiph,

Vriendelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen een review te plaatsen.

Wij betreuren het ten zeerste dat uw ervaring bij ons niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Het is belangrijk voor ons om te horen wanneer zaken niet helemaal soepel verlopen, zodat we ons kunnen blijven verbeteren.

We zijn teleurgesteld te vernemen dat de taalvaardigheden van ons personeel niet voldeed aan wat u had verwacht. Ons team streeft ernaar om meertalige dienstverlening te bieden en we zullen dit punt zeker intern opvolgen. Wat betreft de coördinatie tijdens de kamerswitch, wij streven er altijd naar om iedere gast zo snel en efficiënt mogelijk van dienst te zijn en het spijt ons dat u hier hinder van heeft ondervonden.

Bovendien betreuren we dat de communicatie tijdens uw wachttijd niet duidelijk was, en dat u het gevoel had dat andere gasten voorrang kregen. Transparantie en duidelijke communicatie zijn belangrijk voor ons, en het is duidelijk dat we hier tekort zijn geschoten.

Tenslotte zijn we bezorgd over uw ervaring met ons ontbijt. Het is onze prioriteit om een aangename en goed georganiseerde ontbijtservice te bieden, ongeacht de drukte. We erkennen dat de beschikbaarheid van ontbijtitems en bestek onderdeel is van een goede start van de dag. We nemen uw opmerkingen ter harte en zullen onze processen herzien om ervoor te zorgen dat we onze normale hoge standaarden blijven handhaven.

Wij bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u heeft ervaren en hopen dat u ons in de toekomst nog een kans geeft om te laten zien dat we uw verwachtingen wel degelijk kunnen waarmaken.

Graag verwelkomen we u in de toekomst nogmaals voor een nieuwe kans.

Met vriendelijke groet,

Juan CORBEAU, General Manager
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
  • Hotels.com
  • Expedia.com
    € 103
  • Priceline
2.0 km van Ibis Budget Brussels South Ruisbroek
Gratis wifi
Gratis parkeren
  • Hotels.com
  • ibis Budget
    € 63
  • Priceline
0.0 km van Ibis Budget Brussels South Ruisbroek
Gratis wifi
Huisdieren ok
  • Hotels.com
  • Expedia.com
    € 106
  • Priceline
2.0 km van Ibis Budget Brussels South Ruisbroek
Gratis wifi
Gratis parkeren
€ 248
  • Priceline
  • Agoda.com
    € 248
2.7 km van Ibis Budget Brussels South Ruisbroek
Gratis parkeren
Vervoer van/naar luchthaven
Exterior
  • Expedia.com
  • ibis
    € 93
  • Hotels.com
3.1 km van Ibis Budget Brussels South Ruisbroek
Gratis wifi
Restaurant
room
  • Agoda.com
    € 162
4.0 km van Ibis Budget Brussels South Ruisbroek
La piscine
  • Hotels.com
  • Expedia.com
    € 187
  • Lol.travel
4.0 km van Ibis Budget Brussels South Ruisbroek
Gratis wifi
Gratis parkeren
  • Hotels.com
  • Expedia.com
    € 1.298
  • eDreams
4.2 km van Ibis Budget Brussels South Ruisbroek
Gratis wifi
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • ZenHotels.com
    € 123
  • Hotels.com
4.3 km van Ibis Budget Brussels South Ruisbroek
Gratis wifi
Huisdieren ok
Meer hotels in Ruisbroek bekijken
Beoordelingen (739)
Beoordelingen filteren
739 resultaten
Waardering van reizigers
124
320
190
56
49
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
124
320
190
56
49
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 739 beoordelingen
Beoordeeld op 28 november 2023

Wij gingen naar het concert in vorst nationaal van Greta Van Fleet en hadden een overnachting in het Ibis budget Ruisbroek hotel. Een onvergetelijke avond met een zeer correct hotel voor prijs kwaliteit. Vooral het personeel was de kers op de taart. Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Kamertip: Je kan met al je vragen bij het onthaal terecht. zeer goed hotel als je overnachting nodig hebt bij een concert in vorst nationaal.
Datum van verblijf: november 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Excursion51487464522
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Ibis Budget Brussels South Ruisbroek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2023

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

We zijn verheugd te horen dat ons personeel de kers op de taart was tijdens uw verblijf, hun vriendelijkheid en behulpzaamheid zijn inderdaad waar wij trots op zijn. Het doet ons goed dat u de prijs-kwaliteitverhouding van ons hotel zeer correct vond, wij streven ernaar om onze gasten een comfortabele ervaring te bieden zonder in te boeten op kwaliteit. Uw bezoek aan het concert in Vorst Nationaal klinkt als een geweldige avond en we zijn blij dat ons hotel heeft bijgedragen aan een onvergetelijke ervaring.

Met vriendelijke groet,


Juan CORBEAU, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 december 2018

Kamer is klein, maar schoon. De receptioniste die ons incheckte was aardig, maar degene die ons uit checkte was ongeintereseerd!
Jammer dat we niet wisten dat je 9 Euro voor parkeerkosten moesten betalen.

Datum van verblijf: december 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank nelleke1971
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 3 december 2018

Dit is een typisch IBIS budgethotel. Kleine maar goed ingerichte kamers. S'ochtends een lekker ontbijt voor een gunstige prijs. Parkeergelegenheid kost € 9,60 voor 24u maar die is dan wel afgesloten en voor de deur. Het meest interessante is de afstand tot het station 600m vanwaar je voor € 2,60 in hartje Brussel komt met de trein, geniaal.
Een verbeterpuntje is dat ze het bij Ibis niet nodig vinden een toiletborstel te plaatsen op het toilet, heel vervelend voor het personeel lijkt me.

Kamertip: Maakt niet uit omgeving is steeds gelijksoortig semi-industrieel.
Datum van verblijf: december 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Hendrik50
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 1 juli 2017

Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van Tripadvisor LLC of een van haar partners. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 23 juni 2017

kamer goed, ligging goed en altijd vriendelijk personeel, die goed zijn in hun talen
wij raden de ibis ook aan voor iedereen, die met de trein naar Londen wil.
Misschien iets om op de website te melden

Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank Frits G
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken