ibis Budget

Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
Beoordeeld op 3 november 2015

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 24 oktober 2015 via mobiele applicatie

Onderweg naar Frankrijk rustig aan, dus overnachten bij Brussel in dit hotel. Makkelijk te vinden, dicht bij de snelweg, parkeren voor 8 Euro op het terrein van het hotel.

De inrichting van Ibis Budget is overal vrijwel identiek, dus daar geen surprises. Wel vriendelijk personeel hier. Eten was even een issue. Het restautant tegenover de ingang (goeie reputatie) was gesloten. Uiteindelijk bij Willy op het station frieten gegeten. Niet culinair maar wel enorm lekkere frieten voor heel weinig (vergis je niet in de maat van de bakjes. Groot is echt heel erg veel).

Kamer netjes, ontbijt prima en prijs netjes, dus zeer geschikt als stop over.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 1 september 2015