Opslaan

Meer info
vanaf 158,98 US$
Meer info
Beoordeeld op 11 februari 2020 via mobiele applicatie

Dit was een geweldige ervaring!!! We waren als koppelde enige bezoekers in de namiddag. We werden hartelijke verwelkomen door de mensen van de organisatie. Er was een kleine toelichting hoe je de prachtige dieren mocht benaderen. We hebben ze eten gegeven, een fikse wandeling gemaakt met hen en daarna meegenoten van hun waterpret. Kortom een geweldige beleving!!!

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 30 maart 2020