Mountain Zebra National Park

vanaf 449,98 US$
vanaf 1.246,70 US$
vanaf 2.596,02 US$
Beoordeeld op 25 januari 2020 via mobiele applicatie

Een mooi park en toen wij er in januari waren zeker niet erg druk. Je kunt er een mooie route rijden ook zonder 4x4. Alleen jammer dat men vergeten was te vertellen dat 1 deel van de route afgesloten was door de regenval. Nu liep de weg eens dood in een meer. Er zijn veel dieren te zien, alleen de rovers lieten zich niet zien. Zeker de moeite waard. Vergeet niet bij de receptie entree te betalen. Men was daar bij de gate niet erg duidelijk over. Gelukkig konden we cash betalen anders hadden we terug moeten rijden naar de receptie (9km)

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 12 juni 2019

Erg mooi park waar veel dieren te zien zijn. Een hele uitdaging om de vele verschillende antilopen te herkennen. Zeker een aanrader voor iedereen die houdt van safari's.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 19 januari 2019

Tussen Drakensberg en Addo wilde we de lange reis wat onderbreken. Uiteindelijk hadden we spijt dat we niet meer tijd hadden. Een klein park met een knus karakter maar veel flora en fauna. Mooie route gereden, vriendelijk personeel.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 2 oktober 2018

Dit relatief klein natuurpark was zeer mooi van landschap.

Wij hebben jammer genoeg niet veel wild gezien.

We hadden eerst zelf een rondje door het park gereden en hadden nadien de zonsondergang safari geboekt. Blijkbaar hadden we de pech dat we met deze jeep net hetzelfde parcours volgden waar er dus weinig dieren te zien waren. Ik had verwacht dat we offroad zouden gaan, maar niet dus.

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 20 september 2017

We hadden nog nooit van de bergzebra gehoord. Maar toen we de eerste zagen werd ons direct het verschil met de meer bekende Burchell's zebra zichtbaar.
Het grootste deel van het park is enkel geschikt voor 4X4 voertuigen, maar met een gewone sedan kun je toch je ganse dag vullen. Door het bergachtige karakter zijn er prachtige vergezichten en mooie uitzichten op het wild dat hier rondloopt.
Zeker een aanrader!

Datum van activiteit: september 2017