“Oké”
Beoordeling van Ferment

Ferment
Geclassificeerd als nr. 7 van 14 Restaurants in Lennik
4 weken geleden beoordeeld

Bij de aperitief aten we zelfgemaakte loempia's en kipkroketjes, deze waren heel lekker. Het hoofdgerecht, de vol-au-vent was wat minder. Er zat veel te veel boter in en ook bovenop de vol-au-vent lag een laag boter. Heel jammer! Zonder de extra boter was het veel beter geweest. De frietjes waren lekker.
Binnen is het heel mooi en gezellig ingericht.

Datum van bezoek: juli 2020

27 juni 2020 beoordeeld

aanlenging aperitief niet proportioneel.
Bier onvoldoende fris
Te lange wachttijd op hoofdschotel.
1 bijkomende salade vergeten - herinnering, doch niet gekregen.
Andere tafels worden bevraagd naar supplement toe, maar niet bij ons.
Geserveerde schotels waren OK, zowel naar presentatie als smaak.
Conclusie: bediening kan beter, zeker als achteraf blijkt dat het uitbaatster zelf was.

Datum van bezoek: juni 2020
8 maart 2020 beoordeeld

Wij kozen voor het konijn in geuze en de hamburger. Lekkere frietjes en de juiste bieren en wijn. Als afsluiter de perfecte irish coffee. Een aanrader

Datum van bezoek: maart 2020
3 maart 2020 beoordeeld

Diner met vrienden (7 personen) in een gezellig interieur op eerste verdieping (gelijkvloers ruimte lawaaierig). Vlotte bediening en genoten van het gezellige diner (gelakte ribbetjes met aardappel in de schil en de varkenswangetjes). Reserveren is echt nodig want alle tafels waren bezet.

Datum van bezoek: februari 2020
14 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellige inrichting en heel vriendelijke bediening! Lekker gegeten, homemade fishsticks, loempia’s en caesar salade (miste wel de parmezaan) en heerlijke frietjes. Ik kom zeker terug!!

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Ferment bekeken, bekeken ook

Lennik, Vlaams-Brabant

In Ferment geweest? Deel je ervaringen!