“Top restaurant met sterrenkwailteit”
Beoordeling van Sir Kwinten

Geclassificeerd als nr. 1 van 15 Restaurants in Lennik
Keukens: Belgisch, Frans, Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten
Beschrijving: Wijnrestaurant Sir Kwinten is gevestigd in een statig herenhuis, op de markt van Sint-Kwintens-Lennik. Sinds 2005 is Sir Kwinten uitgegroeid tot een gevestigde waarde in het Pajottenland en ver daarbuiten. Sommelier Yanick Dehandschutter werd in 2009 dagelijks verantwoordelijke. Zijn broer Sam vervoegt het team sinds 2013. Onze chef selecteert de beste producten en creëert eigentijdse gerechten met verrassende smaken. Naast het seizoensmenu en de wisselende suggesties, hebben we een aantal klassiekers op de kaart. Het 3-gangen keuzemenu is te verkrijgen vanaf € 35. Dit is een zeer toegankelijke formule, met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Hiervoor werden wij door de Michelin Gids beloond met een Bib Gourmand. Op weekdagen kan u bij ons ’s middags terecht voor een zeer verzorgde lunch aan € 25. Als wijnrestaurant willen we Sir Kwinten een extra dimensie geven door de geselecteerde wijnen in perfecte harmonie te brengen met het gerecht. Bij ieder gerecht op de kaart stelt onze sommelier u een zorgvuldig uitgekozen ‘Wine by the glass’ voor. Graag tot binnenkort in Sir Kwinten!
30 september 2018 beoordeeld

Sir Kwinten is een pareltje in het Pajottenland, de menu, de wijnkaart, de bediening, de keuken, ... het plaatje klopt perfect. Absolute aanrader

Sam_Dehandschutter, Eigenaar van Sir Kwinten, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 oktober 2018

Hallo Pheune

Ontzettend bedankt voor je fijne reactie op Trip Advisor.
Graag tot een volgende keer in Sir Kwinten.

15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wanneer ik écht mag kiezen zoals met mijn verjaardag, dan komen we steeds bij Sir Kwinten terecht. Ga voor het menu met aangepaste wijnen (ook verkrijgbaar in bob-versie ). Het eten is heerlijk en de wijnen steeds verrassend lekker. Je drinkt er niet de meest voor de hand liggende wijnen maar de combinatie met de gerechten is steeds top. Je kan hier echt ontdekkingen doen.
De bediening is zeer vlot en losjes maar toch correct.
Als ik één minpuntje moet bedenken, dan zijn het de trappen : restaurant op 1ste verdieping en sanitair in de kelder. Mocht ik ooit slecht te been worden, dan vrees ik dat ik een ander favoriete restaurant moet gaan zoeken. Maar tot die tijd...

Hallo Marnick

Heel fijn dat je ons een bezoek brengt om je verjaardag te vieren.
Bedankt voor alle mooie complimenten. Het zijn allemaal zaken waar we veel belang aan hechten.

En wat die toiletten betreft... dat zal wel nog even duren zeker? :-)

13 augustus 2018 beoordeeld

prijs kwaliteit meer dan ok

prachtige maaltijden : eenmaal lunch
tweede maal 5 gangen menu
en het wijn assortiment : super
bediening vriendelijk en adekwaat

Hallo Dirk

Super! en bedankt voor je fijne ervaring te delen op TripAdvisor. Een deugddoende schouderklop voor ons en het team.

Smaakvolle groeten

10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede wijn behoeft geen krans , maar toch !! Na al de jaren (meer dan 20 ) niets anders dan lof ! Doe zo voort ...

Hallo Gerdy

Bedankt voor je positieve en enthousiaste reactie op TripAdvisor.
Het doet ons zeer veel plezier!

7 augustus 2018 beoordeeld

We zijn voor de 5 gangen menu gegaan met aangepaste wijnen
het was heel lekker, heel vlotte en vriendelijke bediening
het restaurant was rustig en sfeervol ook al waren bijna alle tafels bezet
we komen zeker nog terug

Hallo Bart

Heel fijn om je positieve ervaring te delen op TripAdvisor, bedankt daarvoor.

Het doet ons ook plezier om te lezen dat je in een rustige, aangename sfeer kon tafelen ondanks een volle bezetting. Dit is een punt waar veel mensen gevoelig aan zijn, maar wat net ook te wijten is aan de betreffende gasten in het restaurant.

Graag tot een volgende keer bij ons in Sir Kwinten
Met smaakvolle groet

Reizigers die Sir Kwinten bekeken, bekeken ook

Lennik, Vlaams-Brabant
Ninove, Oost-Vlaanderen

Halle, Vlaams-Brabant

In Sir Kwinten geweest? Deel je ervaringen!