Stef

Vreselijk vies, hygiëne is nergens te bekennen

1,0 van 5 bollen21 aug 2022 beoordeeld
Dit is werkelijk een horror hotel!
Kamers:
Kamers waren vreselijk vies, stoffig en muf. Het rook alsof je in de dierentuin stond. TV stamt uit de vorige eeuw die het niet doet, we hebben ventilators moeten vragen omdat het zo heet was in alle kamers. Geen klimaatsysteem dan arko (alle ramen kunnen open) met ongedierte.
Hygiëne is echt vreselijk! Iedereen heeft last gehad van bed vlooien
Ontbijt:
Overal vliegen die rondvliegen en op je broodjes lopen.
Personeel:
Nadat we aangegeven hebben dat we geen pleasenr stay hadden, wordt er niet eens gevraagd wat er is en lopen gewoon weg alsof er niks aan de hand is.
We slapen vaker in budget hotels (ook van ibis waar het super goed is). We weten wat we kunnen verwachten maar dit is niet eens 1 ster waard. We zouden hier 2 nachten blijven, maar het was zo erg dat we gelijk vertrokken na de 1e dag!
Zelf een score 1 is teveel! Als we dit hadden geweten konden we beter in de auto slapen!
Kan niet begrijpen waarom deze hotel zoveel positieve beoordelingen scoort! Officiële klacht ingediend. Voor ons nooit meer een overnachting op deze locatie!

Hotel zou met deze hygiëne niet eens open mogen!
Datum van verblijf: augustus 2022
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel- cmanager, General Manager van Ibis budget Aachen Raeren Grenz, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 11 sep 2022
Beste gast,
Bedankt voor dit bericht.

Allereerst onze welgemeende excuse voor dit late antwoord. We hebben inderdaad overlast van vliegen gehad, excuses voor dit ongemak. Bedvlooien hebben we echter zeker niet gehad, we hebben expertise op dit gebied in huis en hier wordt grondig op gecontroleerd. We bespreken uw feedback verder intern en bedanken u voor het melden.

Vriendelijke groeten,

7.5 km van Ibis budget Aachen Raeren Grenz
      7.7 km van Ibis budget Aachen Raeren Grenz
      Meer hotels in Raeren bekijken
      Beoordeeld op 13 augustus 2021

Om praktische redenen kozen we om te overnachten in de Ibis Budget te Raeren omdat het dicht bij ons doel lag. De kamer was zeer netjes. Het is gelegen op een snelwegparking maar wij hebben geen lawaai gehoord van het voorbijsnellende verkeer. Het onthaal was hartelijk. Het hotel biedt een bescheiden maaltijd aan. Je kan kiezen voor pizza of pasta (meerdere opties). Dit was prima en zo moesten we niet op zoek naar een eetgelegenheid. Het ontbijt was ruim voldoende. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Prima voor een kort verblijf. Minder geschikt voor een langer verblijf.

Datum van verblijf: augustus 2021
      Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
      Hotel- cmanager, Directeur général van Ibis budget Aachen Raeren Grenz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2021

Beste gast,
      Hartelijk dank voor uw feedback.

Fijn dat u tevreden was over onze prijs-kwaliteitverhouding en dat u tevreden was met de netheid van onze kamers. Het doet ons plezier dat u ook een warme ontvangst heeft genoten en dat u lekker heeft gegeten bij ons, zowel 's avonds als 's ochtends.

Met vriendelijke groet en graag tot ziens,

Beoordeeld op 20 september 2020

Goedkoop overnachten, met douche en lavabo , een apart toilet op de kamer. Televisie en kleine schrijfruimte. Goed ontbijt met bediening aan tafel door de Coronamaatregelen Covid19. Gratis parkeergelegenheid voor het hotel. Naast het hotel is het benzine station Total met restaurant en shop Bonjour. Gelegen op de rustparking voor vrachtwagens Lichtenbusch autosnelweg E42. nabij de grens van Aken.Zeer geschikt voor 1 overnachting als tussenstop of tussen een 2 wandeldaagse.Pluspunt ze spreken ook Nederlands!

Datum van verblijf: september 2020
      Hotel-cmanager, Silvia De Giorgi, General Manager van Ibis budget Aachen Raeren Grenz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2020

Beste Patrickcg,
      bedankt voor uw positieve review.

Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat het ontbijt gesmaakt heeft. Wij ontvangen u in de toekomst graag opnieuw!

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 27 december 2019

Datum van verblijf: december 2019
      Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
      Hotel-cmanager, Silvia De Giorgi, General Manager van Ibis budget Aachen Raeren Grenz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2020

Beoordeeld op 26 november 2019

Betonnen grijs (talkachtig) gebouw, weinig uitnodigend en vlak langs de snelweg.
      Druk bezocht door vrachtwagen bestuurders (meer dan 100 vrachtwagens op de parking). Moeilijk toegankelijk en slecht aangegeven.
      Echt basic van inrichting, ontbijt acceptabel maar niet geweldig.
      TV was een ramp, kanalen niet ingesteld en slechte beeldkwaliteit. Had uitsluitend te maken met weinig aandacht voor de klant.
      Wat mij betreft: geen aanrader.

Datum van verblijf: november 2019
      Hotel-cmanager, Silvia De Giorgi, General Manager van Ibis budget Aachen Raeren Grenz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2019

Beste Hugo

Het spijt ons dat uw verblijf bij ons niet helemaal aan uw verwachtingen voldeed. Wat betreft uw opmerkingen, hebben we inderdaad gekozen voor een minimalistische inrichting, daar we dan ook een budget hotel zijn. We raden u aan bij een eventueel volgend bezoek uw klachten te bespreken met onze receptionisten, zodat zij u in de mate van het mogelijke meteen kunnen helpen.

Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 31 mei 2019

Datum van verblijf: mei 2019
      Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
      Hotel-cmanager, Silvia De Giorgi, General Manager van Ibis budget Aachen Raeren Grenz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2019