50 US$
Booking.com50 US$
Agoda.com50 US$
ZenHotels.com
Beoordeeld op 20 september 2020

Goedkoop overnachten, met douche en lavabo , een apart toilet op de kamer. Televisie en kleine schrijfruimte. Goed ontbijt met bediening aan tafel door de Coronamaatregelen Covid19. Gratis parkeergelegenheid voor het hotel. Naast het hotel is het benzine station Total met restaurant en shop Bonjour. Gelegen op de rustparking voor vrachtwagens Lichtenbusch autosnelweg E42. nabij de grens van Aken.Zeer geschikt voor 1 overnachting als tussenstop of tussen een 2 wandeldaagse.Pluspunt ze spreken ook Nederlands!

Datum van verblijf: september 2020
Hotel-cmanager, Silvia De Giorgi, General Manager van Ibis budget Aachen Raeren Grenz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2020

Beste Patrickcg,
bedankt voor uw positieve review.

Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat het ontbijt gesmaakt heeft. Wij ontvangen u in de toekomst graag opnieuw!

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 27 december 2019

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Silvia De Giorgi, General Manager van Ibis budget Aachen Raeren Grenz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2020

Beoordeeld op 26 november 2019

Betonnen grijs (talkachtig) gebouw, weinig uitnodigend en vlak langs de snelweg.
Druk bezocht door vrachtwagen bestuurders (meer dan 100 vrachtwagens op de parking). Moeilijk toegankelijk en slecht aangegeven.
Echt basic van inrichting, ontbijt acceptabel maar niet geweldig.
TV was een ramp, kanalen niet ingesteld en slechte beeldkwaliteit. Had uitsluitend te maken met weinig aandacht voor de klant.
Wat mij betreft: geen aanrader.

Datum van verblijf: november 2019
Hotel-cmanager, Silvia De Giorgi, General Manager van Ibis budget Aachen Raeren Grenz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2019

Beste Hugo

Het spijt ons dat uw verblijf bij ons niet helemaal aan uw verwachtingen voldeed. Wat betreft uw opmerkingen, hebben we inderdaad gekozen voor een minimalistische inrichting, daar we dan ook een budget hotel zijn. We raden u aan bij een eventueel volgend bezoek uw klachten te bespreken met onze receptionisten, zodat zij u in de mate van het mogelijke meteen kunnen helpen.

Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 31 mei 2019

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Silvia De Giorgi, General Manager van Ibis budget Aachen Raeren Grenz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2019

Beoordeeld op 29 april 2019

Zeer proper hotel ideaal als uitvalsbasis voor wandelaars en fietsers. Kleine maar nette kamers met goede bedden. Hotel ligt achter een Total pompstation met een grote parking voor vrachtwagens wat wel voor wat rumoer zorgt als deze s'morgens vertrekken. Ontbijt is basic maar verzorgt, voor een budget hotel best ok. Mensen die liever uitgebreid ontbijten kunnen terecht bij de buren,het pompstation dus. Ook voor lunch of diner kan je daar terecht omdat het hotel zelf geen restaurant heeft. Parking voor de deur is gratis.

Datum van verblijf: april 2019
Hotel-cmanager, Silvia De Giorgi, General Manager van Ibis budget Aachen Raeren Grenz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2019

Beste Jef,
Heel erg bedankt voor deze review!

Wat leuk dat u voor ons hotel gekozen heeft en u er ook van genoten heeft! Super dat u tevreden was met de netheid van de kamer en de comfortabele bedden. We zijn blij dat het ontbijt u ook gesmaakt heeft!
Hopelijk heeft u ook vele leuke wandelingen of fietstochten kunnen maken tijdens uw bezoek!
We hopen dat de vrachtwagens niet voor al te groot lawaaioverlast gezorgd hebben.

We kijken er alvast naar uit u opnieuw te mogen verwelkomen!