Patje 66
Brussel, België

Wandelen Nationaal park Eifel en Waterval Bayehon Longfraye

5,0 van 5 bollen20 sep 2020 beoordeeld
Goedkoop overnachten, met douche en lavabo , een apart toilet op de kamer. Televisie en kleine schrijfruimte. Goed ontbijt met bediening aan tafel door de Coronamaatregelen Covid19. Gratis parkeergelegenheid voor het hotel. Naast het hotel is het benzine station Total met restaurant en shop Bonjour. Gelegen op de rustparking voor vrachtwagens Lichtenbusch autosnelweg E42. nabij de grens van Aken.Zeer geschikt voor 1 overnachting als tussenstop of tussen een 2 wandeldaagse.Pluspunt ze spreken ook Nederlands!
Datum van verblijf: september 2020
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 25 sep 2020
Beste Patrickcg,
bedankt voor uw positieve review.

Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat het ontbijt gesmaakt heeft. Wij ontvangen u in de toekomst graag opnieuw!

Vriendelijke groeten,

Meer hotels in Raeren bekijken
    Beoordeeld op 27 december 2019

Datum van verblijf: december 2019
    Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
    Hotel-cmanager, Silvia De Giorgi, General Manager van Ibis budget Aachen Raeren Grenz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2020

Beoordeeld op 26 november 2019

Betonnen grijs (talkachtig) gebouw, weinig uitnodigend en vlak langs de snelweg.
    Druk bezocht door vrachtwagen bestuurders (meer dan 100 vrachtwagens op de parking). Moeilijk toegankelijk en slecht aangegeven.
    Echt basic van inrichting, ontbijt acceptabel maar niet geweldig.
    TV was een ramp, kanalen niet ingesteld en slechte beeldkwaliteit. Had uitsluitend te maken met weinig aandacht voor de klant.
    Wat mij betreft: geen aanrader.

Datum van verblijf: november 2019
    Hotel-cmanager, Silvia De Giorgi, General Manager van Ibis budget Aachen Raeren Grenz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2019

Beste Hugo

Het spijt ons dat uw verblijf bij ons niet helemaal aan uw verwachtingen voldeed. Wat betreft uw opmerkingen, hebben we inderdaad gekozen voor een minimalistische inrichting, daar we dan ook een budget hotel zijn. We raden u aan bij een eventueel volgend bezoek uw klachten te bespreken met onze receptionisten, zodat zij u in de mate van het mogelijke meteen kunnen helpen.

Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 31 mei 2019

Datum van verblijf: mei 2019
    Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
    Hotel-cmanager, Silvia De Giorgi, General Manager van Ibis budget Aachen Raeren Grenz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2019

Beoordeeld op 29 april 2019

Zeer proper hotel ideaal als uitvalsbasis voor wandelaars en fietsers. Kleine maar nette kamers met goede bedden. Hotel ligt achter een Total pompstation met een grote parking voor vrachtwagens wat wel voor wat rumoer zorgt als deze s'morgens vertrekken. Ontbijt is basic maar verzorgt, voor een budget hotel best ok. Mensen die liever uitgebreid ontbijten kunnen terecht bij de buren,het pompstation dus. Ook voor lunch of diner kan je daar terecht omdat het hotel zelf geen restaurant heeft. Parking voor de deur is gratis.

Datum van verblijf: april 2019
    Hotel-cmanager, Silvia De Giorgi, General Manager van Ibis budget Aachen Raeren Grenz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2019

Beste Jef,
    Heel erg bedankt voor deze review!

Wat leuk dat u voor ons hotel gekozen heeft en u er ook van genoten heeft! Super dat u tevreden was met de netheid van de kamer en de comfortabele bedden. We zijn blij dat het ontbijt u ook gesmaakt heeft!
    Hopelijk heeft u ook vele leuke wandelingen of fietstochten kunnen maken tijdens uw bezoek!
    We hopen dat de vrachtwagens niet voor al te groot lawaaioverlast gezorgd hebben.

We kijken er alvast naar uit u opnieuw te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 4 februari 2019

Vanwege de voorspelde sneeuw last minute beslist om naar de Ardennen te gaan.
    Dit hotel gekozen omwille van zijn prijs en ligging. De verschillende langlaufpistes lagen op een goed half uur rijden. Ideaal dus.
    De kamer is heel basis, maar meer hadden wij niet nodig. De kamer, douche en toilet waren proper. Ondanks het hotel tegen een autostrade ligt en de parking voor vrachtwagens hebben wij 's nachts niet gehoord.
    Het ontbijt was ook goed. Niet uitgebreid, maar zeker meer dan verwacht.

Kortom, we zouden dit hotel zeker nog een keer boeken als we ergens in de buurt moeten zijn.

Datum van verblijf: februari 2019
    Hotel-cmanager, Silvia De Giorgi, General Manager van Ibis budget Aachen Raeren Grenz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2019

Beste gast, Bedankt voor uw positieve review.

Wat fijn dat we met onze gunstige ligging, het comfort van onze kamers en de voordelige prijs van ons hotel konden bijdragen tot een geslaagd verblijf in de Ardennen. Het klopt inderdaad dat er in de nabijheid van het hotel verschillende langlaufpistes zijn waar onze gasten lekker kunnen genieten van de sneeuw. Bij uw volgend bezoek aan Raeren staan we weer helemaal voor u klaar!

Vriendelijke groeten,