Sonja H
Aartselaar, België

netjes, vriendelijk en goede startplaats.

3,0 van 5 bollen19 sep 2018 beoordeeld
De kamer was netjes, alleen kan je geen raam open zetten door het lawaai van de autobaan.
Een wegje omhoog en je komt tot rust in de natuur. Je kan van hieruit fietsen naar Aken (+/- 11 km) en een mooie fietstocht maken naar Monchau. de natuur is prachtig.
Datum van verblijf: september 2018
Kamertip: vraag maar naar de kant van de parking (veel truckers die er parkeren om te slapen)
Reistype: Bezocht met een partner
3,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 21 sep 2018
Beste Sonja, Vriendelijke dank voor uw positieve beoordeling.
Het doet ons plezier dat u tevreden was met de netheid van ons hotel. Wat fijn dat u ook genoten heeft van onze mooie omgeving. Het klopt dat ons hotel een ideale uitvalsbasis is voor een leuke fietstocht.
We verwelkomen u graag nog eens bij een volgend bezoek. Met hartelijke groet,
Silvia De Giorgi, General Manager
    12.0 km van Ibis budget Aachen Raeren Grenz
    12.0 km van Ibis budget Aachen Raeren Grenz
    Meer hotels in Raeren bekijken
    Beoordeeld op 27 augustus 2018 via mobiele applicatie

Prima basic hotel nabij goede uitvalswegen.
    De kamer was compleet en op de hygiëne viel niks aan te merken.
    Verder was het ontbijt ruim en smaakte het goed.
    Voor mensen op reis is het een goede tussenstop.

Datum van verblijf: augustus 2018
    Hotel-cmanager, General Manager van Ibis budget Aachen Raeren Grenz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2018

Beste gast,

Bedankt voor uw positieve review.

Wat fijn dat het ontbijtbuffet u heeft gesmaakt en dat u tevreden was over de gunstige locatie van ons hotel.

Het doet ons plezier dat de kamer aan uw verwachtingen voldeed.

We hopen u een volgende keer opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Silvia De Giorgi, General Manager

Beoordeeld op 28 maart 2018

Datum van verblijf: maart 2018
    Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
    Beoordeeld op 22 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wij bezochten dit hotel op doorreis naar Phantasialand met een bongobon.
    Heel vriendelijke ontvangst, zowel bij inchecken als bij het ontbijt.
    Kamers zijn basic maar dit weet je op voorhand.
    Geen lawaaihinder ondervonden.
    Ontbijt biedt alles wat men nodig heeft.

Datum van verblijf: oktober 2017
    Hotel-cmanager, Manager van Ibis budget Aachen Raeren Grenz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2017

Beste Gast, hartelijk bedankt voor uw positieve feedback.
    Het doet ons plezier te lezen dat u en uw partner genoten hebben van jullie verblijf in ons hotel in Raeren. Ons team bedankt jullie voor het mooie complimentje over de gastvrijheid. We vinden het fijn dat het ontbijt jullie gesmaakt heeft en we hopen dat jullie bezoek aan het Phantasialand attractiepark heel leuk is geweest.
    Nogmaals bedankt en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 12 juli 2017

Geen ventilatie mogelijkheden tenzij na speciale aanvraag bij de medewerkers. Eventueel een ventilator of speciale sleutel te verkrijgen om het raam verder open te zetten. Ook met het raam verder open is er geen doorstroom van versere lucht en de ventilator draai de warme lucht in de rondte. Deze benauwdheid is al jaren een punt van kritiek en het hotel is blijkbaar niet bij machte of voornemens er iets aan te verbeteren. Dus voor ons; over en uit !
    Indien hitte/benauwdheid geen probleem voor U en de oordopjes mee-ingaan dan kunt U prima verblijven en niet duur eten in het cafetaria naast de deur.
    Wel: de medewerksters en de netheid van deze Ibis zijn Opperberst!
    Het huisdier of de hond mogen mee voor 5 euro. Ook voor de hond is het afzien in de te benauwde kamer.
    Nogmaals; de bezettingsgraad is voldoende goed om geen verbetering aan te brengen in de regelmatig terugkerende klachten. Dus slikken of doorrrrrijden.!

Kamertip: Alle kamers zijn eender wat betreft herrie en hitte.
    Datum van verblijf: juli 2017
    Hotel-cmanager, General Manager van Ibis budget Aachen Raeren Grenz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2017

Beste gast, Vriendelijk dank voor uw feedback.
    We betreuren het dat u last had van de hitte en excuseren ons voor het slechte functioneren van de ventilatie. Toch zouden wij graag een kleine toelichting geven ivm de ventilatie: wij hebben inderdaad een lange tijd gestreden met een ventilatieprobleem. De reden waarom dit niet zo snel opgelost raakte als wij wilden, is dat het moeilijk was uit te vinden wat precies het defect was en hoe dit het beste kon worden opgelost. Wij hebben lange tijd gezocht naar een oplossing en daartoe ook meerdere bedrijven geconsulteerd. Intussen is de precieze oorzaak eindelijk gevonden en morgen komt een technicus om het probleem nu definitief op te lossen. Onze excuses voor het ongemak. Niet alle ramen kunnen helemaal open omwille van de brandvoorschriften. Wij waarderen het dat u verder erg tevreden was van de netheid van het hotel en de vriendelijkheid van de service. We zouden het ook fijn vinden u in de toekomst opnieuw te mogen ontvangen.
    Met hartelijke groet en dank voor uw begrip,

Beoordeeld op 25 juni 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel kon je kiezen met de kruitvat bonnen, hotel was prima voor 1 nachtje, de kamer was wel erg warm en het koelde niet gauw af, matrassen waren hard, personeel vriendelijk en ontbijt prima:) kortom voor een dagje prima, veel langer zou ik niet aanbevelen.

Datum van verblijf: juni 2017
    Hotel-cmanager, General Manager van Ibis budget Aachen Raeren Grenz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2017

Beste Michael,
    Vriendelijk dank voor het delen van je ervaring.
    We vinden het leuk dat je het lekkere ontbijt vermeldt alsook de vriendelijkheid van onze medewerkers. Het spijt ons dat het bed niet helemaal comfortabel was en we zullen dit zeker laten nakijken. Onze matrassen worden geregeld gecontroleerd en vervangen. We noteren ook je opmerking over de hitte. Dergelijke temperaturen zijn ongebruikelijk voor onze regio en we excuseren ons voor het ongemak.
    Met hartelijke groet en graag tot een volgende keer,