BelevingIsBezit
Hellevoetsluis

Of te benauwd of te veel herrie

2,0 van 5 bollen12 jul 2017 beoordeeld
Geen ventilatie mogelijkheden tenzij na speciale aanvraag bij de medewerkers. Eventueel een ventilator of speciale sleutel te verkrijgen om het raam verder open te zetten. Ook met het raam verder open is er geen doorstroom van versere lucht en de ventilator draai de warme lucht in de rondte. Deze benauwdheid is al jaren een punt van kritiek en het hotel is blijkbaar niet bij machte of voornemens er iets aan te verbeteren. Dus voor ons; over en uit !
Indien hitte/benauwdheid geen probleem voor U en de oordopjes mee-ingaan dan kunt U prima verblijven en niet duur eten in het cafetaria naast de deur.
Wel: de medewerksters en de netheid van deze Ibis zijn Opperberst!
Het huisdier of de hond mogen mee voor 5 euro. Ook voor de hond is het afzien in de te benauwde kamer.
Nogmaals; de bezettingsgraad is voldoende goed om geen verbetering aan te brengen in de regelmatig terugkerende klachten. Dus slikken of doorrrrrijden.!
Datum van verblijf: juli 2017
Kamertip: Alle kamers zijn eender wat betreft herrie en hitte.
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
1,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 17 jul 2017
Beste gast, Vriendelijk dank voor uw feedback.
We betreuren het dat u last had van de hitte en excuseren ons voor het slechte functioneren van de ventilatie. Toch zouden wij graag een kleine toelichting geven ivm de ventilatie: wij hebben inderdaad een lange tijd gestreden met een ventilatieprobleem. De reden waarom dit niet zo snel opgelost raakte als wij wilden, is dat het moeilijk was uit te vinden wat precies het defect was en hoe dit het beste kon worden opgelost. Wij hebben lange tijd gezocht naar een oplossing en daartoe ook meerdere bedrijven geconsulteerd. Intussen is de precieze oorzaak eindelijk gevonden en morgen komt een technicus om het probleem nu definitief op te lossen. Onze excuses voor het ongemak. Niet alle ramen kunnen helemaal open omwille van de brandvoorschriften. Wij waarderen het dat u verder erg tevreden was van de netheid van het hotel en de vriendelijkheid van de service. We zouden het ook fijn vinden u in de toekomst opnieuw te mogen ontvangen.
Met hartelijke groet en dank voor uw begrip,
Silvia De Giorgi, Beheerder
Geen aanbetaling vereist
    7.7 km van Ibis budget Aachen Raeren Grenz
    Meer hotels in Raeren bekijken
    Beoordeeld op 25 juni 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel kon je kiezen met de kruitvat bonnen, hotel was prima voor 1 nachtje, de kamer was wel erg warm en het koelde niet gauw af, matrassen waren hard, personeel vriendelijk en ontbijt prima:) kortom voor een dagje prima, veel langer zou ik niet aanbevelen.

Datum van verblijf: juni 2017
    Hotel-cmanager, General Manager van Ibis budget Aachen Raeren Grenz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2017

Beste Michael,
    Vriendelijk dank voor het delen van je ervaring.
    We vinden het leuk dat je het lekkere ontbijt vermeldt alsook de vriendelijkheid van onze medewerkers. Het spijt ons dat het bed niet helemaal comfortabel was en we zullen dit zeker laten nakijken. Onze matrassen worden geregeld gecontroleerd en vervangen. We noteren ook je opmerking over de hitte. Dergelijke temperaturen zijn ongebruikelijk voor onze regio en we excuseren ons voor het ongemak.
    Met hartelijke groet en graag tot een volgende keer,
    Silvia De Giorgi, Beheerder

Beoordeeld op 10 april 2017

Nette, kleine kamer voor een redelijke prijs. Ontbijt is 7,50 dus verwacht er niet al te veel van. Vriendelijk personeel. Niets is teveel gevraagd binnen demogelijkheden van het hotel. Geen last gehad van geluidsoverlast

Datum van verblijf: april 2017
    Hotel-cmanager, General Manager van Ibis budget Aachen Raeren Grenz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2017

Beste Ron,
    Hartelijk bedankt voor deze sympathieke beoordeling.
    Het doet ons plezier dat u tevreden was van uw verblijf en wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 6 april 2017

de kamers zijn geluid dicht , naast de snelweg en parking van de vrachtwagens .echt prima ,
    ik kom nog zeker terug , wc en doch,s en kamer zelf in zeer goed onderhouden , men kan nog even iets drinken aan de automaten , onbijd was lekker

Datum van verblijf: april 2017
    Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
    Hotel-cmanager, General Manager van Ibis budget Aachen Raeren Grenz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2017

Beste gast,
    Hartelijke dank voor uw positieve beoordeling.
    Het doet ons heel veel plezier te lezen dat alles naar wens was en we kijken ernaar uit u opnieuw onder onze gasten te mogen rekenen.

Beoordeeld op 5 april 2017

Zeer goede ontvangst... Vriendelijk, behulpzaam, spraken meerdere talen... Kamers waren in orde, proper, ik miste misschien wel een haardroger. Het ontbijt was OK. Personeel gaf ook tips waar we konden gaan fietsen...

Datum van verblijf: maart 2017
    Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com

Beste gast,
    Het verheugt ons dat u genoten hebt van uw verblijf en dat u de tijd nam om uw ervaring langs deze weg te delen.
    Onze kamers beschikken niet over een eigen haardroger, maar deze is wel beschikbaar aan de receptie. Leuk dat u de vriendelijkheid en behulpzaamheid van ons team beklemtoont en dat u tevreden was van de kamer.
    Hartelijke dank en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 7 maart 2017

Ik heb hier overnacht met 2 kinderen. Dat is goed te doen want er zijn drie slaapplekken op de kamer. Het hotel is basic, maar schoon. De bedden zijn behoorlijk goed. In de hal beneden staat een automaat waar drinken of een snack uit te halen is. Wij vonden dat we waar kregen naar ons geld, en zelfs meer! Het is een beetje een rare locatie aan de snelweg, maar we hadden absoluut geen last van het verkeer.

Datum van verblijf: december 2016
    Hotel-cmanager, Directeur général van Ibis budget Aachen Raeren Grenz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2017

Beste Evelien, Het doet ons plezier te vernemen dat alles naar wens was.
    Hartelijk bedankt voor het delen van je ervaring en graag tot een volgende keer.
    Vriendelijke groet uit Aken, Silvia De Giorgi, Manager.