nancydU8367KJ
Antwerpen, België

Top lokatie

5,0 van 5 bollen22 feb 2017 beoordeeld
Was heel content mooi proper kamer vrindelijk.onthaal veel info gekregen van de omgeving zou direkt vrindenen familie sturen naar ibis hotels min puntje vond ik persoonlijk dat de matras te hard was.voor de rest was alles toppie
Datum van verblijf: februari 2017
Kamertip: Alles was top in orde .
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele bijdrager en niet die van Tripadvisor LLC zelf. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel-cmanager, Directeur général van Ibis budget Aachen Raeren Grenz, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 24 feb 2017
Dag Nancy, Heel veel dank voor je superleuke beoordeling.
Het doet ons erg veel plezier om dit te lezen. En ik ga je leuke feedback zeker delen met mijn collega's.
We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten, Silvia De Giorgi, Manager.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC of haar partners.
  • ZenHotels.com
    • Priceline
    5.0 km van Ibis budget Aachen Raeren Grenz
    Meer hotels in Raeren bekijken
    Beoordeeld op 19 december 2016 via mobiele applicatie

Dit is een typisch doorreishotel,goed voor 1 nacht,kamers waren klein,en ontbijt was gewoon,niks teveel maar niks tekort,ideaal als tussenstop,vriendelijk personeel,en voldoende parking,wel eventjes rijden om nog iets te zien

Datum van verblijf: december 2016
    Silvia D, Manager van Ibis budget Aachen Raeren Grenz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 december 2016

Beste Johan,

Hartelijk bedankt voor je mooie en eerlijke review.
    Het is voor ons heel belangrijk om feedback te krijgen. Hierdoor kunnen wij ons produkt of service verbeteren daar waar nodig.

Nogmaals bedankt en hopelijk mogen wij u binnenkort nog eens bij ons begroeten.

Beoordeeld op 17 december 2016 via mobiele applicatie

Een goed ontbijt. Makkelijk bereikbaar via de autoweg. Zo in Aachen en zo in België. Bed was beetje hard maar personeel uiterst vriendelijk. Ontbijt is niet heel erg uitgebreid maar prima. Alleen jammer dat er geen eitjes waren

Beste Danielle,

Bedankt voor de leuke beoordeling.
    Het doet ons keer op keer plezier om positieve feedback te krijgen.
    En ook bedankt voor de opmerking ivm het ontbijt. Wij zijn er bij om te kijken hoe of wat wij kunnen veranderen aan ons buffet. Ik hou de opmerking in mijn achterhoofd.

Hopelijk mogen wij u binnenkort nog eens bij ons begroeten.

Beoordeeld op 13 december 2016

Vriendellijk en behulpzaam personeel, vrij snel internet aangezien ik 2 kranten vrij vlug kon downloaden. Ondanks de autostrade vrij goed geslapen met gesloten venster.
    Misschien een tip voor het hotel plaats airco , want in de zomer zou het er te warm kunnen zijn

• Reistype: Reisde alleen
    Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com

Beste,

Van harte bedankt voor de mooie feedback die u ons gegeven hebt.
    Hiervoor doen wij het. Het is het belangrijkste voor ons dat u als klant tevreden bent.
    Hopelijk zien wij u binnenkort nog eens in ons hotel.

Beoordeeld op 4 december 2016 via mobiele applicatie

Goed budget hotel op de grens tussen belgie en duitsland bij aken. Prima bed. Kkeine kamer. Wifi deed het niet geweldig. Gratis parkeren. Parkeren is veilig. Ontbijt was erg goed. Vriendelijk personeel. Aan te raden. Wellicht zeer warm in de zomer. Geen airco.

Reistype: Reisde voor zaken

Beste Joost,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel!
    We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.
    Ook bedankt voor je opmerking van de airco. Dit nemen wij zeker mee naar een volgende vergadering.

Hopelijk tot een volgende keer.

Beoordeeld op 13 oktober 2016

Zeer vriendelijke ontvangst en bekwame medewerkers.
    Prima ontbijt voor de prijs van 7,50 EUR. Aangename ontbijtruimte.
    Dankzij de uitstekende isolatie niets gemerkt van nachtlawaai (de kamer was nochtans aan een auto/camionparking van de autosnelweg gelegen)

Datum van verblijf: oktober 2016
    Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
    Silvia D, General Manager van Ibis budget Aachen Raeren Grenz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2016

Van harte bedankt voor de vriendelijke beoordeling.
    Het doet altijd deugd om positieve feedback te krijgen.
    Ik geef dit natuurlijk ook door aan mijn collegas.

Hopelijk tot een volgend bezoek.