Marco P
Oost-Souburg, Nederland

Wat een hitte, maar super personeel.

3,0 van 5 bollen30 aug 2016 beoordeeld
Tijdens ons verblijf was het erg warm weer, maar ook binnen in het hotel en hotelkamer was het warm. Doordat er geen airco op de kamer is, en het raam open eigenlijk geen optie is met een snelweg er onderlangs, de eerste nacht nauwelijks kunnen slapen.
De bediening is echter super. Bij aankomst vroegen wij waar we konden eten en werd ons een heel goed restaurant even verderop aanbevolen. De ophangbeugel voor de douchekop bleek kapot, en deze werd naar vermelding direct vervangen. Ook nadat we zo slecht hadden geslapen door de hitte werd ons een ventilator te leen aangeboden voor de 2e nacht. Al met al prima budget hotel voor goede prijs maar ga er niet heen als het boven de 25 graden is!
Datum van verblijf: augustus 2016
Kamertip: Voorzije, bij hotel ingang zit je niet met je raam aan de snelweg dus minder lawaai.
Reistype: Bezocht met vrienden
2,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Silvia D, Manager van Ibis budget Aachen Raeren Grenz, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 7 sep 2016
Beste,

Van harte bedankt voor jullie openhartige opmerkingen.
Het doet ons plezier dat u zich de tijd genomen heeft om ons te schrijven en dat ondanks de hitte het verblijf toch nog goed verlopen is.
Nogmaals van harte bedankt. Mijn collegas zullen blij zijn dat u tevreden bent geweest met hun hulp.
Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog eens bij ons begroeten.

Met vriendelijke groeten,

• ZenHotels.com
    7.3 km van Ibis budget Aachen Raeren Grenz
    Meer hotels in Raeren bekijken
    Beoordeeld op 8 augustus 2016 via mobiele applicatie

Door omstandigheden drie nachten in dit hotel moeten verblijven met mijn zoon. Ligt naast de snelweg en aan de andere zijde een grote parkeerplaats met veel vrachtwagens. Prima om een nacht door te brengen, maar verder niets te doen. Wel dichtbij Aken waar je een avond goed kan vertoeven. Personeel is vriendelijk. Ontbijt is niet aan te raden. Voor €7,50 kan je ergens anders veel beter ontbijten.

Datum van verblijf: augustus 2016
    Beoordeeld op 28 december 2015 via mobiele applicatie

Wij hebben de kerstdagen hier doorgebracht als uitvalsbasis voor stedenbezoeken aan Aken en Maastricht. Uitermate vriendelijk personeel. Ontbijt is prima en kamers heel schoon. Bedden zijn niet al te luxe maar goed genoeg voor slapen en ontbijten.

Datum van verblijf: december 2015
    Beoordeeld op 22 september 2015

Datum van verblijf: september 2015
    • Reistype: Reisde alleen
    Beoordeeld op 11 september 2015

In dit Ibis hotel hebben we een prima overnachting gehad. De kamer was schoon en netjes. Hoewel de kamer niet heel groot was, was er genoeg ruimte om spullen kwijt te kunnen. Het bed sliep prima en de douche was ook fijn, al kon je niet je schone kleren mee de cabine innemen. Het personeel was erg vriendelijk en hulpvaardig.

Datum van verblijf: september 2015
    Beoordeeld op 22 augustus 2015