Word beloond met One Key
Agoda.com
Geen toeslagen, alleen geweldige aanbiedingen
Beoordeeld op 8 augustus 2023

Hotel heeft een mooie ligging, mooie tuin en leuke omgeving om wandelingen te doen.

Kamers zijn proper, ruim en comfortabel.

Alhoewel ik het hotel nogal duur vond is de kwaliteit van de service niet ok.
De catering laat te wensen over; de kwaliteit van het eten is slecht, koffiemachines in vergaderzalen waren niet gereinigd en de melk erin was zuur,...

Over het algemeen merkte ik weinig 'leadership' om de dingen strak te laten lopen: bij aankomst vertelde men mij bijv. dat ik maar aan een medewerker in hotel zelf moest vragen waar mijn kamer ergens lag,... etc.
Het toppunt was wanneer er op een ochtend geen ploeg was om ontbijt te maken. Dit werd nog rechtgezet op een later moment in de ochtend, maar dit kan echt niet... !!

We hebben geen enkel excuus, laat staan commerciële tegemoetkoming gekregen voor deze ongemakken.

Ik zou dit hotel dus niet aanraden.

Datum van verblijf: mei 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 21 juli 2023

Fletcher Hotel Kasteel de Raay is zeer de moeite waard. Mooie ligging met terras, kasteel tuin etc. De kamer was prachtig. Enige nadeel is dat op de kamer geen airco is, vanwege de monumentale waarde van het kasteel. In het bijgebouw is wel airco aanwezig. Op het mooie terras kun je heerlijk borrelen. De bediening is vlot, vriendelijk en dienstverlenend. De hapjes en drankjes zijn niet goedkoop. Een glas huiswijn kost ruim 5 euro. Het eten in het restaurant is goed, maar niet meer dan dat. Verwacht geen hoogstandjes. Het ontbijtbuffet is prima. Volop keuze, waarbij het buffet in de kelder is gesitueerd en je in het restaurant je keuzes kunt nuttigen. Er is helaas maar 1 koffie machine, hetgeen te weinig is. Bij drukte sta je in de rij voor de koffie. De vleeswaren worden niet altijd even adequaat aangevuld, waardoor er bv ineens geen ham meer is. In de omgeving van Baarlo is ook gelegenheid om te eten, bv bij restaurant Centraal aan de Markt.

Kamertip: Let er op dat de kamers in het kasteel geen airco hebben. De kamers in het bijgebouw hebben dit wel.
Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 11 juni 2023

We kennen het hotel als een “ Pillow” hotel. Nu van Fletcher. De kamers zijn goed en het gebouw en de omgeving mooi. Echter niet meer het niveau van voorheen. Bijvoorbeeld het ontbijtbuffet, via een smal trapje, in de kelder. De roereieren waren ijskoud. De rechaud brandde niet…keuze beperkt enz.
Personeel is vriendelijk. Jammer dat het geen Pillows meer is…

Datum van verblijf: juni 2023
Beoordeeld op 8 juni 2023 via mobiele applicatie

Het kasteelachtige gebouw is prachtig, in een mooie parkachtige omgeving. Heel bijzonder serre-restaurant en een geweldig terras. Mooie ruime kamer. Vroeger was dit ongetwijfeld een echte aanrader, wat ook bevestigd werd door mensen die hier eerder zijn geweest. Maar sinds het hotel is overgenomen door Fletcher holt de kwaliteit achteruit. Geen vitrage voor de ramen (wel inkijk mogelijk), wel een korlkastje maar niks erin. Maar 2 handdoeken. De tv deed het alle 3 dagen niet (lag vlgs de receptie aan KPN maar dat lijkt me sterk, zo lang). Het ontbijt wordt slecht aangevuld. Bij het diner ging van alles mis en was het eten onder de maat. Blijkbaar gaat het Fletcher meer om besparingen dan om service.
Jammer van wat een prachtig hotel zou kunnen zijn.

Datum van verblijf: juni 2023
Beoordeeld op 1 juni 2023

Samen met mijn verloofde een nachtje verbleven. Ons verblijf is ons wel tegen gevallen. Ik benoem eerst de negatieve dingen.
- Er lagen veel dode vliegen in de vensterbank in het restaurant
- De elektriciteit (stopcontacten en lichtschakelaars) achter het bed deden het niet.
- De smart tv is erg sloom en er kon geen verbinding gemaakt worden met netflix.
- De prijzen in het restaurant zijn erg duur voor wat je krijgt. De porties zijn erg klein. De "gegrilde kip" in de caesar salade smaakte naar vis en leek ook niet op kip.
- Balkonnetje was erg klein, stenen lagen los en is gedeeld met de buurkamer.
- Toen wij op het buitenterras een drankje wilden moesten wij een kwartier wachten tot er iemand bij ons kwam. Een oud stel wat later kwam zitten werd direct geholpen...
- De douchekraan viel random naar beneden en de handdoeken stonken naar een cafetaria.
- Tot slot vonden wij het in de hotelkamer heel erg gehorig. Wij konden alles horen wat er naast ons werd gepraat en ik werd om 7 uur 's ochtends wakker doordat de buur de douche aan deed. Wat een kabaal.

Verder was het heerlijk weer dus we hebben genoten van de mooie natuur in de omgeving van het hotel. Wij vonden de hotelkamer erg mooi en schoon. Het ontbijt was prima maar basic, lekker maar het niet waard om ervoor bij te betalen. Het personeel was vriendelijk. Ze schenken heerlijke wijn en de toetjes waren ook heel lekker, wel erg duur voor de kleine portie die je krijgt. Wij zullen dit hotel helaas niet aanraden en zullen hier niet nog eens verblijven.

Datum van verblijf: mei 2023