8 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Official Site
Agoda.com
PricelineUS$ 120
eDreamsUS$ 120
ZenHotels.com
Beoordeeld op 14 november 2021 via mobiele applicatie

Heel mooi hotel. Industriële look. Zeer ruime kamers. Goeie badkamer.
Lekker ontbijt met ruime keuze.
Heel centrale ligging. Op amper een paar minuten wandelen, sta je in een leuke buurt met bars en restaurants.
Prijs-kwaliteit is dik ok.
Maar heel luidruchtig... De kamers zijn niet goed geïsoleerd. Je hoort echt alles dat op de gang gebeurt, zelfs mensen die gewoon stappen. Daarnaast logeren hier, denk ik, ook mensen die graag uitgaan en het nodig vinden om heel veel lawaai te maken en iedereen 's nacht en 's morgens vroeg wakker te roepen. Een goede nachtrust heb je hier dus niet echt.

Kamertip: Oordopjes om goed te slapen
Datum van verblijf: november 2021
Meininger Hotel, General Manager van MEININGER Hotel Bruxelles City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 november 2021

Dear Lien
Thank you so much for all your kind words and for taking your time to share the experience of your recent stay with us. We are delighted to read how much your enjoyed your stay with us. Our staff here is very happy to hear that you enjoyed your experience immensely. That is exactly what we hope to offer to each and every guest - a memorable experience in which you are enjoying your stay fully and are looked after by our terrific staff. Thanks for being a one-of-a-kind guest and for sharing such a nice review.

Beoordeeld op 18 augustus 2021

ROLSTOELGEBRUIKER. Het had heel wat voeten in de aarde om telefonisch een aangepaste kamer te kunnen boeken. De reservaties gebeuren via het centrale bureau in Berlijn (!!) en het gebruikte Engels was eerder ondermaats te noemen. Het kostte mij ook 7 mails (!!) om een reservatiebevestiging te krijgen.

Een tip. Boek eerst een (bv) dubbele kamer online.
Mail of telefoneer dan rechtstreeks naar het gekozen hotel en aan de hand van je online-reservatiecode kunnen ze dan direct de kamer 'omboeken' voor een aangepaste rolstoelvriendelijke kamer.
Dit hotel heeft 4 aangepaste 'badkamer' kamers en nog eens 4 'ruimere' 2ps kamers.
Heel vriendelijk en correct onthaal (inchecken pas vanaf 15.00 u !) Betaalde parking op het terrein (15€)
De badkamer leek op het eerste zicht volledig OK te zijn.
Maar toch een aantal kleine 'minpuntjes' :
de lavabo wordt door 2 metalen staven ondersteund en daarmee direct NIET onder-rijdbaar.
Geen bekertje voor het tandenpoetsen. De douchezeepdispenser staat té ver af van het douchestoeltje.
Op de TV wordt geen enkele Belgische zender weergegeven. Noch Frans-, noch Nederlandstalig. Wel Italiaans. En zelfs Russisch !

Nog een tip : bewaar je reservatiecode voor een eventuele volgende boeking. Je krijgt er 5 % korting door.

Kamertip: Rolstoelvriendelijke kamer boeken. Eerst 'gewone kamer' online en dan via mail of telefoon laten 'omboeken'
Datum van verblijf: augustus 2021
Meininger Hotel, General Manager van MEININGER Hotel Bruxelles City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2021

Dear Guest,
Thank you for taking the time to leave us a review.
Thank you for taking the time to review your stay with us. Our main objective is to provide guests with a comfortable stay and deliver a high level of service in all our MEININGER hotels. I'm really sorry to hear that we failed to provide this during your visit. Please be assured that your comments will be duly followed up by Customer Services and the Management Team. Please be assured that your feedback is very much appreciated as it enables us to improve standards.
We hope to still welcome you back to MEININGER Brussels in the future as we would love to get another chance to impress you with our services.

All the best and kind regards,
Your MEININGER team Brussels

Beoordeeld op 4 februari 2020 via mobiele applicatie

In de oude brouwerij van BelleVue gelegen hotel , betaald parkeren voor de deur en dichtbij het centrum, openbaar vervoer aan andere kant kanaal(lijn 51) mooie grote kamer met mooie badkamer en apart toilet , de gangen giga groot , vriendelijke receptie . Op 5 minuten afstand meerdere goede restaurants . Goede plek voor stedentrip.

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde voor zaken
MEININGERhotels, receptionist van MEININGER Hotel Bruxelles City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 februari 2020

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een geweldige beoordeling achter te laten na je verblijf!

We zijn blij dat je het naar ons zin hebt gehad en hopen je snel te zien in een van onze hotels in Europa.

Vriendelijke groeten,

Hotel Meininger Brussels City Centre

Beoordeeld op 20 mei 2019 via mobiele applicatie

Ik verbleef hier één nacht bij late terugkeer met de trein uit het buitenland. Zeer mooi van buiten en even mooi langs binnen. Vriendelijke ontvangst. Industriële look maar ook gezellig en functioneel ingericht. Heel goed bed, veel ruimte met bureau en sofa. Goede isolatie met tapijt in de gangen. Op elke verdieping is een keukentje. Zeer goede Wi-Fi verbinding. Ik vind het een aanwinst voor Brussel én een aanrader. Mooie ligging aan het Kanaal op 10 minuutjes stappen van het centrum.

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde alleen
MEININGERhotels, Front Office Manager van MEININGER Hotel Bruxelles City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2019

Beste gast,

Bedankt voor uw beoordeling.
Goed om te horen dat u en uw gezin een fijn verblijf hebben gehad.
We verwelkomen u graag nogmaals bij het MEININGER Brussels!

Vriendelijke groeten

Beoordeeld op 28 december 2018

We hebben één nacht in dit hotel geslapen. Opzich is het een prima hotel met fijne kamers, op loopafstand van het stadscentrum. Het hotel heeft een belangrijk nadeel: de ramen in de kamers kunnen niet open en het was er ‘s nachts gewoon echt veel te warm, we vonden het er zelfs benauwd. Dus slecht geslapen. Volgens de receptie is dit een bekend probleem, met name in de winter. Hierdoor wat ons betreft geen aanrader.

Datum van verblijf: december 2018
MEININGERhotels, receptionist van MEININGER Hotel Bruxelles City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2018

Beste gast,

Bedankt voor uw beoordeling.

Goed om te horen dat u en uw gezin een fijn verblijf hebben gehad.
We verwelkomen u graag nogmaals bij het MEININGER Brussels!

Vriendelijke groeten