ROLSTOELGEBRUIKER. Het had heel wat voeten in de aarde om telefonisch een aangepaste kamer te kunnen boeken. De reservaties gebeuren via het centrale bureau in Berlijn (!!) en het gebruikte Engels was eerder ondermaats te noemen. Het kostte mij ook 7 mails (!!) om een reservatiebevestiging te krijgen.
Een tip. Boek eerst een (bv) dubbele kamer online.
Mail of telefoneer dan rechtstreeks naar het gekozen hotel en aan de hand van je online-reservatiecode kunnen ze dan direct de kamer 'omboeken' voor een aangepaste rolstoelvriendelijke kamer.
Dit hotel heeft 4 aangepaste 'badkamer' kamers en nog eens 4 'ruimere' 2ps kamers.
Heel vriendelijk en correct onthaal (inchecken pas vanaf 15.00 u !) Betaalde parking op het terrein (15€)
De badkamer leek op het eerste zicht volledig OK te zijn.
Maar toch een aantal kleine 'minpuntjes' :
de lavabo wordt door 2 metalen staven ondersteund en daarmee direct NIET onder-rijdbaar.
Geen bekertje voor het tandenpoetsen. De douchezeepdispenser staat té ver af van het douchestoeltje.
Op de TV wordt geen enkele Belgische zender weergegeven. Noch Frans-, noch Nederlandstalig. Wel Italiaans. En zelfs Russisch !
Nog een tip : bewaar je reservatiecode voor een eventuele volgende boeking. Je krijgt er 5 % korting door.