Beoordeeld op 18 maart 2018 via mobiele applicatie

Wij hadden onze auto geparkeerd op de parkeerplaats van het Meininger Hotel. Daar is onze ruit ingeslagen, net zoals bij meerdere auto’s is gebeurd. We zijn daardoor een hele dag kwijt geweest aan het politiebureau. Het hotel was verder prima, alleen jammer dat ze niet van tevoren hebben gezegd dat de parkeerplaats onveilig is en dat dit vaker gebeurt.

Datum van verblijf: maart 2018
MEININGER-Team, Front Office Manager van MEININGER Hotel Brussel City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2018

Beste gast,

Bedankt voor het nemen van uw tijd om te delen met ons uw feedback en uw zorgen. We zijn echt jammer om te lezen dat, en geloof me, we waren super ongerust over wat er gebeurd is. Het was een echte vandalisme Act. Zelfs onze auto werd gebroken.
Het personeel was bezorgd en ging de hele ochtend het helpen van mensen met de ramen, de instrumenten, het bellen van de politie en de rapportage niets. Het spijt ons is gebeurd. Echt spijt!
We hopen dat een deel van dat het hotel zelf gaf je het plezier om te verblijven en je genoten van de diensten. Wij hopen u snel terug te zien om uw vertrouwen te herwinnen.
Vriendelijke groeten vormen het personeel

Beoordeeld op 26 februari 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel is in trek bij groepen en jongeren personen. Industrieel ingericht, ruime kamers welke schoon en modern zijn. Tevens een leuke bar met activiteiten zoals poolen, airhockey etc. Het onbijt is voldoende en voor ieder was wils. Het hotel bied tours in Brussel aan tegen schapelijke prijzen. Het centrum van Brussel is te voet in ongeveer 15 minuten te bereiken.

Datum van verblijf: februari 2018
MEININGER-Team, Front Office Manager van MEININGER Hotel Brussel City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2018

Beste gast,

Bedankt voor uw beoordeling.

Goed om te horen dat u en uw gezin een fijn verblijf hebben gehad.

We verwelkomen u graag nogmaals bij het MEININGER Brussels!

Vriendelijke groeten

Beoordeeld op 23 augustus 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel.
Leuk, gevarieerd en verassend. Helaas geen restaurant, je kunt er wel zelf koken. Jammer van de kamer is dat er geen raam open kan.
Parkeerkosten zijn per nacht 14 euro. Verder op 15 min lopen van het centrum. Metro, tram, bus dicht in de buurt

Datum van verblijf: augustus 2017
MEININGER-Team, Front Office Manager van MEININGER Hotel Brussel City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2017

Beoordeeld op 10 april 2017

Met 10 vrienden op één kamer geslapen voor 2 nachten. Het was erg warm op de kamer en aangezien de temperatuur niet afzonderlijk geregeld kan worden kon het niet afkoelen. Verder heeft het hotel goede faciliteiten en was het erg schoon. Het centrum van Brussel is op 20 minuten loopafstand. Al met al een fijn verblijf gehad voor een zeer goede prijs.

Kamertip: De kamers aan de voorzijde van het hotel hebben het beste uitzicht. Aan de achterkant kijk je tegen een lelijk gebouw aan.
Datum van verblijf: april 2017
Anthonys G, Manager van MEININGER Hotel Brussel City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2017

Beste gast,
Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je bij een van onze hotels heel snel weer te zien.
The Meininger Team

Beoordeeld op 15 februari 2017

We hebben er maar 1 nacht geslapen maar wat een heerlijk hotel. Gevestigd in een oud fabrieksgebouw en dat zie je ook. Weidse gangen en joekels van kamers. Heerlijk beddengoed en eindelijk een lekker kussen. Prima geslapen na een zeer vermoeiende dag waarbij van alles en nog wat verkeerd liep. Lekker tot rust gekomen. 's Morgens een lekker ontbijt tussen alle backpackers en andere gasten.
Een aanrader dus!

Datum van verblijf: oktober 2016
MEININGERHotels, Front Office Manager van MEININGER Hotel Brussel City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2017

Lief Fred,

That is erg goeie om uw 'feedback' te leeren.
We zullen voor uw volgende keer in onze hotel een best blijven daar geven.

Tot de volgende keer in een MEININGER.

Die Brussels team