Beoordeeld op 26 februari 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel is in trek bij groepen en jongeren personen. Industrieel ingericht, ruime kamers welke schoon en modern zijn. Tevens een leuke bar met activiteiten zoals poolen, airhockey etc. Het onbijt is voldoende en voor ieder was wils. Het hotel bied tours in Brussel aan tegen schapelijke prijzen. Het centrum van Brussel is te voet in ongeveer 15 minuten te bereiken.

Datum van verblijf: februari 2018
MEININGER-Team, Front Office Manager van MEININGER Hotel Brussel City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2018

Beste gast,

Bedankt voor uw beoordeling.

Goed om te horen dat u en uw gezin een fijn verblijf hebben gehad.

We verwelkomen u graag nogmaals bij het MEININGER Brussels!

Vriendelijke groeten

Beoordeeld op 23 augustus 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel.
Leuk, gevarieerd en verassend. Helaas geen restaurant, je kunt er wel zelf koken. Jammer van de kamer is dat er geen raam open kan.
Parkeerkosten zijn per nacht 14 euro. Verder op 15 min lopen van het centrum. Metro, tram, bus dicht in de buurt

Datum van verblijf: augustus 2017
MEININGER-Team, Front Office Manager van MEININGER Hotel Brussel City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2017

Beoordeeld op 10 april 2017

Met 10 vrienden op één kamer geslapen voor 2 nachten. Het was erg warm op de kamer en aangezien de temperatuur niet afzonderlijk geregeld kan worden kon het niet afkoelen. Verder heeft het hotel goede faciliteiten en was het erg schoon. Het centrum van Brussel is op 20 minuten loopafstand. Al met al een fijn verblijf gehad voor een zeer goede prijs.

Kamertip: De kamers aan de voorzijde van het hotel hebben het beste uitzicht. Aan de achterkant kijk je tegen een lelijk gebouw aan.
Datum van verblijf: april 2017
Anthonys G, Manager van MEININGER Hotel Brussel City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2017

Beste gast,
Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je bij een van onze hotels heel snel weer te zien.
The Meininger Team

Beoordeeld op 15 februari 2017

We hebben er maar 1 nacht geslapen maar wat een heerlijk hotel. Gevestigd in een oud fabrieksgebouw en dat zie je ook. Weidse gangen en joekels van kamers. Heerlijk beddengoed en eindelijk een lekker kussen. Prima geslapen na een zeer vermoeiende dag waarbij van alles en nog wat verkeerd liep. Lekker tot rust gekomen. 's Morgens een lekker ontbijt tussen alle backpackers en andere gasten.
Een aanrader dus!

Datum van verblijf: oktober 2016
MEININGERHotels, Front Office Manager van MEININGER Hotel Brussel City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2017

Lief Fred,

That is erg goeie om uw 'feedback' te leeren.
We zullen voor uw volgende keer in onze hotel een best blijven daar geven.

Tot de volgende keer in een MEININGER.

Die Brussels team

Beoordeeld op 4 november 2016 via mobiele applicatie

Om een citytrip te doen met kinderen is het niet gemakkelijk om een hotel te vinden met meerpersonenkamers tegen een betaalbare prijs. Meininger is hiervoor een ideale oplossing! Lage prijs en toch comfortabel! Bed kon iets beter maar voor 1 nacht valt het wel mee. Ontbijt ook zeker in orde.

Datum van verblijf: november 2016
MEININGERHotels, receptionist van MEININGER Hotel Brussel City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2016