Beoordeeld op 5 juni 2017

Gezellig mooi en ruim zwembad zeker de moeite waard om na een lange autorit tot rust te komen, de sauna echter lag niet aan op het ogenblik wij ervan gebruik wilden maken en dat neemt teveel tijd in beslag om te wachten tot de gewenste temperatuur is bereikt.
mooi verzorgd ontbijtbuffet met voor ieder elk wat wils.
De menukaart van het restaurant is klein, maar de gerechten zijn heel lekker en verzorgd, doch te weinig personeel (of gekwalificeerd personeel) in de zaal van het restaurant. Eén persoon moest alles klaren in zijn eentje en de twee anderen stonden er bij voor spek en bonen!!!! geen enkel initiatief namen die nieuwelingen...... en met het weekend van Pinksteren was er veel volk en lange wachttijden tot men werd bediend met als gevolg vele ontevreden gasten.....

Kamertip: wij hadden een kamer op het derde verdiep aan de voorkant gelegen en was heel ruim en verzorgd. Geen storende geluiden opgemerkt.
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 11 april 2017 via mobiele applicatie

Erg saai hotel met een hoge kamerprijs. Eten in het restaurant was eenvoudig maar wel goed.
Ik had geboekt en betaald inclusief ontbijt maar door het plotselinge vroege vertrek voor 6:00 uur kon ik hier geen gebruik van maken. Het hotel was niet bereid het bedrag welke ik reeds had betaald te crediteren. Beetje jammer en niet echt klantvriendelijk.

Datum van verblijf: maart 2017
Reistype: Reisde voor zaken
NOVOTELSENART, Directeur général van Novotel Senart Golf Greenparc, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2017

Bonjour,
Je suis sincèrement désolé que votre dernier séjour ne vous ait pas donné entière satisfaction. l'offre que vous avez choisi est un forfait qui inclus des prestations y compris le petit déjeuner. C'est pour cette raison que nous ne pouvions pas effectuer le remboursement.
Restant toujours à votre écoute
A bientôt

Beoordeeld op 30 november 2016 via mobiele applicatie

Erg saai hotel met standaard kamers. Veel te prijzig voor wat je krijgt. Ik betaalde 139€ exl. ontbijt. Deze kost 18€!!! Personeel is ook saaien doen hun ding, maar niet meer. Keuken valt op zich wel mee, maar het restaurant is totaal niet gezellig in de open ruimte van het hotel. Dat is dus de laatste keer voor mij.

Datum van verblijf: november 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 augustus 2012

Dit hotel ligt tussen alles in. Parijs, Disney, bossen van Fontainebleau etc. maar alles op een flinke afstand. Het hotel ligt heerlijk rustig en naast een 18-holes golfcours. Met een zwembad etc compleet. Eten kan je heel goed in de buurt: top is Hippotothamus in winkelcentrum Carre Senart, ook Buffalo, Leon de Bruxelles etc in de buurt.
Bowling, mega bioscoop en Karting in de buurt.
Kortom veel te doen.

Kamertip: gratis internet, en afgesloten gratis parkeerplaats
Datum van verblijf: augustus 2012
Beoordeeld op 4 augustus 2012

We verbleven hier 1 nacht met twee jonge kinderen - deze kregen een klein presentje bij aankomst en genoten erg van het zwembad (alhoewel slecht onderhouden) en het speelgoed en de spelcomputer in de lobby. We hadden een arrangement inclusief avondeten geboekt (je kunt dan een paar opties kiezen uit het menu) en we vonden de prijs/kwaliteit verhouding uitstekend. Kamer was ook prima - wel wat krap al je er met vier personen verblijft, maar voor 1 nacht goed te doen. Fijn dat er gratis internet was in het hotel. Personeel vonden we vriendelijk. Volgende weer Novotel wat mij betreft.

Kamertip: Vraag een kamer aan de achterkant, deze heeft uitzicht op de golfbaan en ligt niet aan de weg.
Datum van verblijf: juli 2012